Премини към съдържание

Stany681

Потребители
  • От него общо

    8
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Stany681's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. А дали трябва да ме притеснява това, че отпред е с мрежа , а не с решетка на маската . В цялото МОБИЛЕ има само още един с такава''модификация''. Това фабрично ли е или се прави ??? И още - ако навигацията не работи в БГ , какви са вариантите да проработи ?
  2. Естествено, ако се стигне до сериозен оглед, то ще е в конкретен сервиз; няма как иначе.Аз от дизели нищо не разбирам. Със светещ по сериозна причина чек - забравям за тази кола, колкото и да ми харесва.По отн. на ДПФ - естествено, ако не се налага, защо да се маха и модифицират нещата ? А може чекът и от това да свети.Казаха, че от къщата до сервиза - не светело; после, аз като я запалих - светна....Ще да видим таз работа ;) .
  3. Здравейте, надявам се бъдещи колеги. След като не намерих читав и отговарящ на критериите ми бензинов Аутлендър,естествено вслушвайки се във вашите мнения, минах на търсене на дизелов такъв. Там, както знаете, предложения бол.Хареса ми ето този. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21529940252259993&slink=7fiujq Колата е от Швейцария, дизел 2.2, 156 к.с., ръчна СК.Отвън не ми се вижда да му е правено нещо, или поне аз не разбирам. Вътре е перфектен, само с няколко драскотинки тук там. Кожата е перфектно запазена. Като минах покрай мястото, където се продава, колата я намаше. Нещо тропало леко и я бяха закарали в един отсрещен сервиз . Уцелих момента . Оказа се само шарнир, който се заеха да сменят. Колата така или иначе беше на подемник, та я огледах отдолу. За кола от Швейцария мисля,че беше мнооого добре. ( В сравнение, с един Акорд 2010 год. пак от Шв., който беше със сериозна, може би повърхностна , но пък на много места ръжда ) Та поне на вид колата е идеална, двигателя работи много добре , няма дим и т.н... Но СВЕТИ ЧЕКЪТ.... Споделете моля мнение за този двигател и автомобил като цяло.ВЯРНО ЛИ Е ,ЧЕ НА АУТЛЕНДЪР ДПФ ФИЛТЪРА НЕ ПОДЛЕЖИ НА СВАЛЯНЕ, ЗАТАПВАНЕ, РЕМАП ИВСИЧКИ СЛЕДВАЩИ ПРОЦЕДУРИ ? А САМО ЗАМЯНА С НОВ .
  4. Така е , няма газ. Но не минавам много километри, затова и не планирам такава.Слизам от автомат и ще трябва да свиквам отново с ръчката, но...съдба.А принципно - Митсубиши податливи ли са на корозия ?? Леко ми е странно.
  5. Ами ако е бензин и ръчна СК , като тази например ? https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21521039910301179&slink=7e4qvd
  6. Благодаря за мненията.Аз ,с надявам се експертното мнение на DJ Tymbi,реших да не вкарвам таралеж в гащите.Поговорих на място в сервиза му,и човекът ми даде да разбера,че този дизелов двигател,с този автомат е сигурно" дърво".Доверявам се на специалиста,колкото и да ми харесва колата.Ще търся бензин и това е.По- добре с ръчка ли е,или автомат ?Слизам от автомат и мъката ще е голяма.(Днес карах един Акорд в Бултрако за инспекция- просто ужас на квадрат.На вид идеална,но - дюзи,всичките са за чистене/смяна,рейка,задни дискове и накладки,семеринг на вала, и т.н....Тотал , около 4000 лв.за ремонт в Бултрако.Там на място отказа и да запали,и според онези там проблемът е още по-голям...Може да са 4-5 неща,и все сериозни. А колата не е от Горубляне,уж читава швейцарка , и т.н...)Да не занимавам аудиторията,излях си мъката 😃.Има един бензинов Аутлендър ,2010 год.в Пловдив,с ръчка,просто се чудя да го гледам ли.
  7. Просто предния номер е свален , нали е само на щипки... Успях да науча , че автоматика бил много зле и се чупел редовно ?Също така и ДПФ филтъра не подлежал на интервенции и ремап; просто трябва да се замени. А това е абсурдно.Знаете ли нещо по въпроса ?
  8. Здравейте, реших да заменя Хонда Акорд и Тойота Авенсис с Митсубиши. Досега не съм карал дизелов автомобил. Спрял съм се на тази: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21518728159711922&slink=7daycv Аутлендър 2.2d ;2011 год., дизел, автоматик,156 к.с. Закупена и обслужвана само в Балкан Стар, на реални 188 000 км.Доколкото четох тук, двигателят е японски, а не френски. Автоматът можело да е проблемен, евентуално... На външен вид колата няма забележки, вътре също е ОК. Не разбирам от дизели, но мисля, че двигателят работи отлично. Записал съм час за ''преглед'' в сервиз, и ако е ОК - действам евентуално. Ще съм безкрайно благодарен за вашите мнения.
×
×
  • Създаване...