Stany681 Публикувано 19 юни 2018 Сподели Публикувано 19 юни 2018 (редакция) Здравейте,реших да заменя Хонда Акорд и Тойота Авенсис с Митсубиши. Досега не съм карал дизелов автомобил. Спрял съм се на тази: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21518728159711922&slink=7daycv Аутлендър 2.2d ;2011 год., дизел, автоматик,156 к.с.Закупена и обслужвана само в Балкан Стар, на реални 188 000 км.Доколкото четох тук, двигателят е японски, а не френски. Автоматът можело да е проблемен, евентуално...На външен вид колата няма забележки, вътре също е ОК. Не разбирам от дизели, но мисля, че двигателят работи отлично. Записал съм час за ''преглед'' в сервиз, и ако е ОК - действам евентуално.Ще съм безкрайно благодарен за вашите мнения. Редактирано 19 юни 2018 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 20 юни 2018 Сподели Публикувано 20 юни 2018 (редакция) Мотора е френския,което е много добре като се вземе предвид качеството на френските дизели.Първите бяха с 2.0тди на фауве,което се отчете за грешка и бързо се поправиха.Мен лично тази муцуна не ми харесва-старата беше в пъти по красива,но все пак колата не е за мен.Мотора е здрав и дърпа доста яко ,дори специалистите казват,че кутията идва слаба за големия въртящ момент,но ако не я зориш няма проблем.Аз и за това се отказах на тоя етап от чип.Разход градско 9-10-11,извън града 7-8,но всичко зависи от крачето.Като е купувана нова в Бг къде са и номерата(или не се виждат под табелките на автокъщата?) Редактирано 20 юни 2018 от Даниел Цветков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stany681 Публикувано 20 юни 2018 Автор Сподели Публикувано 20 юни 2018 (редакция) Мотора е френския,което е много добре като се вземе предвид качеството на френските дизели.Първите бяха с 2.0тди на фауве,което се отчете за грешка и бързо се поправиха.Мен лично тази муцуна не ми харесва-старата беше в пъти по красива,но все пак колата не е за мен.Мотора е здрав и дърпа доста яко ,дори специалистите казват,че кутията идва слаба за големия въртящ момент,но ако не я зориш няма проблем.Аз и за това се отказах на тоя етап от чип.Разход градско 9-10-11,извън града 7-8,но всичко зависи от крачето.Като е купувана нова в Бг къде са и номерата(или не се виждат под табелките на автокъщата?) Просто предния номер е свален , нали е само на щипки...Успях да науча , че автоматика бил много зле и се чупел редовно ?Също така и ДПФ филтъра не подлежал на интервенции и ремап; просто трябва да се замени. А това е абсурдно.Знаете ли нещо по въпроса ? Редактирано 20 юни 2018 от Stany681 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobby G. Публикувано 20 юни 2018 Сподели Публикувано 20 юни 2018 Според мен малък недостатък е, че не е с оригиналната навигация. Не за друго, а защото колата има налична много добра озвучителна система Rockford Fosgate.Ако имаш възможност, попитай собственика, ако колата е била с оригинална навигация, дали я пази, или поне панела около нея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 21 юни 2018 Сподели Публикувано 21 юни 2018 Отстраняването физически и софтуерно на ДПФа на френския мотор не само е възможно ,но не е и скъпо.Лично на моята ауспуха е по чист и от на бензинова кола(което за пръв път виждам(а карам дизели над 20 години;Относно ремапа ,моя майстор който е работил 15на години в СФА,ми каза,че тоя мотор с чип просто полудявал-става над 200 кс,но аз за сега се въздържам,защото и така си дърпа здраво.За японския нямам идея.То въобще на този модел има ли японски дизел?Говорил съм с хора каращи автоматика и не са имали оплаквания. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 21 юни 2018 Сподели Публикувано 21 юни 2018 В предния си пост си написал добри думи за автоматика,а после го пооплюваш-това за един и същи вид кутия става въпрос или?За двудисковия съединител си е точно така.Иначе разликата между 4007,Ц-Кросър и Аутлендър е само в предницата,стоповете и някоя друга дреболия-трите са си японци(Аутлендър) като на "французите"и част от японеца се монтира френския мотор.На френците не се монтирал дизела на фауве(те и на японеца го спряха по късно). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 21 юни 2018 Сподели Публикувано 21 юни 2018 Няма Френски мотор, френския мотор всъщност е ФОРД и си го пише навсякъде по блокове, глави, горивна система и т.н - FoMoCo. Това, че е ФОРД не го прави лош двигател, напротив надежден и добър е. Мотора 2.2хди си е чисто френски ,разработка на ПСА,а Форд го вграждат в Ц Макс,С макс и т.н.Вече 2.7 хди е фордов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 21 юни 2018 Сподели Публикувано 21 юни 2018 Добре ,твоето магаре е мъжко.От 20 години карам дизели на ПСА и нещо по случайност съм прочел и разбрал.Сега остава да кажеш ,че и 1.4 и 1.6 TDCI са фордови.Живи и здрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stany681 Публикувано 21 юни 2018 Автор Сподели Публикувано 21 юни 2018 Благодаря за мненията.Аз ,с надявам се експертното мнение на DJ Tymbi,реших да не вкарвам таралеж в гащите.Поговорих на място в сервиза му,и човекът ми даде да разбера,че този дизелов двигател,с този автомат е сигурно" дърво".Доверявам се на специалиста,колкото и да ми харесва колата.Ще търся бензин и това е.По- добре с ръчка ли е,или автомат ?Слизам от автомат и мъката ще е голяма.(Днес карах един Акорд в Бултрако за инспекция- просто ужас на квадрат.На вид идеална,но - дюзи,всичките са за чистене/смяна,рейка,задни дискове и накладки,семеринг на вала, и т.н....Тотал , около 4000 лв.за ремонт в Бултрако.Там на място отказа и да запали,и според онези там проблемът е още по-голям...Може да са 4-5 неща,и все сериозни. А колата не е от Горубляне,уж читава швейцарка , и т.н...)Да не занимавам аудиторията,излях си мъката 😃.Има един бензинов Аутлендър ,2010 год.в Пловдив,с ръчка,просто се чудя да го гледам ли. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
entwickler Публикувано 21 юни 2018 Сподели Публикувано 21 юни 2018 Не минавай на ръчка! Просто изчакай правилния автомобил и го вкарай за предварителен оглед в добър сервиз. Там да ти кажат кое е най-лошото, което може да се случи да сменяш и за колко време и пари може да се оправи АКО изобщо се наложи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stany681 Публикувано 22 юни 2018 Автор Сподели Публикувано 22 юни 2018 При бензиновите ако е автомат е с вариаторна кутия = скъпи ремонти.Бензин ако е карана на газ (в по-голямата част от случаите е карана на газ) проблеми с глави и клапани. Ами ако е бензин и ръчна СК , като тази например ? https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21521039910301179&slink=7e4qvd Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stany681 Публикувано 22 юни 2018 Автор Сподели Публикувано 22 юни 2018 Добър вариант, но все пак трябва да я погледнеш. Ако решиш да си я караш на бензин (мисля че няма газ, поне на снимките така изглежда) едва ли ще имаш проблеми с двигателя. Все пак трябва да я прегледаш, обърни специално внимание върху корозия по купето. Така е , няма газ. Но не минавам много километри, затова и не планирам такава.Слизам от автомат и ще трябва да свиквам отново с ръчката, но...съдба.А принципно - Митсубиши податливи ли са на корозия ?? Леко ми е странно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yordan yordanov 81 Публикувано 1 юли 2018 Сподели Публикувано 1 юли 2018 (редакция) Здравейте нов съм във форум до сега карах друг автомобил марка, но сега съм се насочил към Mitsubishi Outlander, следа тази обява от 2 месеца https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21518728159711922&slink=7daycv. Сега четох темата, днес бях да видя колата на живо струва ми се доста добре на външен вид, утре мисля да е карам в сервиз за мнение. Едно е съмнително че беше в началото 18000 лева сега от 1 месец е свалиха на 15000 лева. Собственика е оставил да се продава още април, до сега такъв автомобил да не се продаде ми се струва съмнително. В автокъщата ми казаха че си купил новия модел и затова е продава. Била поръчана в Балкан стар за него с тези екстри който има. Имам питане само за DPF за този модел кола и автоматичните скорости какво е вашето мнение за тези компоненти от колата. Редактирано 1 юли 2018 от yordan yordanov 81 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
entwickler Публикувано 2 юли 2018 Сподели Публикувано 2 юли 2018 (редакция) Доколкото видях производителя на SST е getrag - немска компания. Карал съм няколко Рена с EDC на същия производител и ги няма проблемите на DSG, които са с друг доставчик (BorgWarner или Luk за по-малките мощности). Основният проблем е дали кутията издържа на въртящия момент. Иначе този тип кутии са в пъти по-приятни и бързи от нормалния torque converter тип.Getrag DCT470 SST е модела. Не мисля, че е проблемна - ползва се и в Evo. 470 би трябвало е да е максималния въртящ момент, за който е конструирана. Редактирано 2 юли 2018 от entwickler Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.