МИХТИ Публикувано 1 март 2018 Сподели Публикувано 1 март 2018 Здравейте колеги! От известно време имам проблем с включване на вентилатора на климатроника. Самите бутони на климатроника работят без проблем ,дисплея също. Но за съжаление вентилатора се включва когато си иска. На екрана показва засилване на степените на вентилатора и въпреки това ефект никакъв. В началото помислих ,че иска да си вдигне температурата на мотора и за това неще да се включи. Да ама не днес примерно колата загря включих преди това реотаните на задния прозорец ,реотан за предния прозорец и нищо ама нищо не се случи. Казвам че работи когато си иска поради факта ,че друг път оаботи 10тина минути вдигне температура до средата и започва да духа вентилатора за загряване на предния прозорец. Колеги клата е с йонизатор. Проблемите почнаха около лятото аз задавам 20 градуса итя духа топло ,задаваш максимум студ и няма проблем и започва да духа студено. Фреон има ! Дайте някаква идея ,защото се виждам в чудо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 1 март 2018 Автор Сподели Публикувано 1 март 2018 Моля преместете темата в каризма ,стана грешка пи качването. Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 1 март 2018 Сподели Публикувано 1 март 2018 Имах подобен проблем с климатроника на Каризмата, отначало се включваше когато си иска миналата зима. Помислих, че е от студа, но проблема продължи и през лятото. Докато един ден въобще не тръгна. Оказа се релето на вентилатора, което при мен се намира под волана в ляво от педалите. И срещу 3,50лв си реших проблема. Дано и при теб е нещо такова. Принципно няма много вариянти, за да не работи.Успех :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 2 март 2018 Автор Сподели Публикувано 2 март 2018 От два дена въобще не тръгва ,искрено се надявам да е това реле сега ще го видя. Благодаря колега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 2 март 2018 Автор Сподели Публикувано 2 март 2018 (редакция) Колеги оказа се реле. В случая въпросното реле е над бушоните. Там има малко табло и при мен има три релета на два реда . Търсеното реле е на горния ред и е лявото , еднотипни са и двете на този ред. Поради причината ,че съм трудно подвижен за момента и ми е проблем да ходя да търся релета по ел магазините отворих релето и зачистих контактната пъпка на котвата на бобината. Определено си личи износването на контактора, след интервенцията всичко си дойде на мястото и сега имам вентилатор. Благодаря на колегата за полезния пост. Редактирано 2 март 2018 от МИХТИ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 3 март 2018 Сподели Публикувано 3 март 2018 :icon_thumbup: Със здраве :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.