Joxy Публикувано 9 януари 2018 Сподели Публикувано 9 януари 2018 Здравейте колеги, имам проблем с електричеството на колата. Проблемът ми е следния - през изминалата и тази зима ако не ползвам автомобила 2 дни акумулатора пада и нямам ток за да запаля. Това започна, когато смених оригиналния акумулатор с нов, непозната марка. Преди 5 месеца поставих отново нов купен от приятели отново непозната марка, но проблемът си остана и то само в студените месеци на годината. През топлите месеци този проблем го няма. Миналата седмица водих колата при електричар да измери дали нямам някаква консумация и след измерването се установи, че такава няма. При запален двигател динамото зарежда и подава 14,6V, така че и това ми казаха е нормално. Колата е с централно заключване и имобилайзер, нямам допълнителна алармена с-ма, която да консумира. CD-то (оригинално) и субуфера, осветление и фарове се изключват, когато колата не е на контакт. Купих и JumpStarter от братския китайски народ, който си върши идеално работата, но ме тормози факта, че ми се разрежда акумулатора. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем или има идея къде да търся причината, ще съм му много благодарен да сподели и да ме насочи как да отстраня този наистина дразнещ проблем. Предварително благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 9 януари 2018 Сподели Публикувано 9 януари 2018 Замервате консумацията и казваш колко е. Ако е над 50мА не е ОК. Казваш че няма ама колко точно няма? Ако наистина няма остава да и хванал два пъти мъжката крава/акумулатор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joxy Публикувано 9 януари 2018 Автор Сподели Публикувано 9 януари 2018 (редакция) Замервате консумацията и казваш колко е. Ако е над 50мА не е ОК. Казваш че няма ама колко точно няма? Ако наистина няма остава да и хванал два пъти мъжката крава/акумулатор.Това, което видях аз на дисплея на уреда, а аз не съм разбиращ в тази област, беше следното - първото показание беше 0,01, а когато отвори едната врата показанието беше 0,66 или 0,066. Както казах в това не ми е силата и за това звучи сигурно доста нелепо като обяснение. Днес пак минах покрай един специалист по тоците и той пък ми даде съвет да изключа субуфера и да видя какво ще се получи. На други 2 автомобила, които съм карал е бил включен по един и същ начин и не съм имал проблеми. Миналата неделя свалих маса клемата и днес като измериха акумулатора, беше на 50%. За сега проблема остава.А да не забравя, благодаря за мнението, milenjs! Редактирано 9 януари 2018 от Joxy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.