cpurage Публикувано 10 декември 2017 Сподели Публикувано 10 декември 2017 (редакция) Здравейте колеги, преди два часа както си карах ми светна лампата за Check Engine Soon. Карах така до вкъщи и защото под ръка в колата имам ELM 327 Bluetooth OBD-II OBD Diagnostic Tool Scanner, закачих го, имам Torque Pro на телефона, проверих за Fault Codes и ми излезе P1276 : Fuel Filter Exchange <Vehicles with fuel filter pressure switch> От както имам колата 2012 Mitsubishi ASX 4WD 1.8DI-D (на 67000 КМ в момента, купих я на 55000 КМ), ми прави впечатление, че като я препълня догоре, цъква някакво реле и залепя на 900 оборота (предполагам точно този fuel filter pressure switch) и държи така и от самосебе си се изключва след време и отново оборотите падат на нормалните 600-630 REV. Снощи беше много яко сковало студа и предполагам може нещо по буските да е замасило. Изчистих грешката със TorquePro и лампата за Check Engine Soon спря да свети, разбира се нарочно изминах 2 километра пробег веднага след като изчистих грешката, за да видя че няма да светне лампата отново и лампата наистина не светна. Моля посъветвайте ме, трябва ли да мина през цялата тази процедура за по сигурно, дори и без да светне повече чека: http://faq.out-club....40002400ENG.HTM Смисъл, ясно е че e по-вероятно едно от двете, или е запушен горивен филтър (няма да се учудя, зареждам на Марешки + Bardahl BDC) или прецакано реле за високо и ниско налягане на горивото ... Благодаря предварително за помощта Редактирано 10 декември 2017 от cpurage Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 13 декември 2017 Сподели Публикувано 13 декември 2017 Смени си филтъра. Sent from my C6903 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cpurage Публикувано 13 декември 2017 Автор Сподели Публикувано 13 декември 2017 Смени си филтъра. Sent from my C6903 using Tapatalk Мерси, смених го вече, всичко ток ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 14 декември 2017 Сподели Публикувано 14 декември 2017 На колко хиляди беше? Другия път го смени на време и по възможност преди зимния сезон. Дизелов двигател с кофти нафта, запушен филтър и студено време е най-лошата комбинация. Sent from my C6903 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.