Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Моля за помощ


Препоръчано мнение

Здравейте на всички, изчетох доста теми по въпроса и ненамерих решение на следния проблем. Имам паджеро 2.8 тди 4м40 мотора помпа zexel (поне така ми каза майстора който я ремонтира). Като го взех работеше добре, след известно време оборотите му започнаха да играят пали от четвърт и стои на около 500 оборота, в момента в които му подам малко газ за да влезнат в норма оборотите угасна. След едно две продължителни завъртания пали и оборотите започват да играят от 500 до 900. След като натисна газта до към 1000 оборота всичко е наред, включа на D или R и започва едно подскачане на оборотите а да угасне и вдига 900 оборота. Прави го и на студено и на топло, просто леко треперят около 900 до момента в който включа на предна или на задна тогава започва да се тресе целия джип. Закарах го на майстор ревизира помпата смени семеринга намалил гопривото защото било повече (сегаи разхода е доста по малък) но проблема с оборотите остана. Паля оборотите са 500 подам газ оправя се и стоят на около 900. Сметнах, че проблема е в електрониката, изключих TPS сензора двигате се форсира значи помпата работи, на входа TPS си идват 5 волта и при плавно завъртане на сензора стойностите на напрежение на изводите му се променя 0-5v (но незнам колко е нормално да е минималното)забелязох че има лек луфт в сензора, тоест аз го завъртам много плавно и в първите няколко градуса на завъртане вдигателя не реагира-това нормално ли е ? Чеох за термостата който при студен двигател вдига оборотите и след като загрее мотора се нормализират не успях да намеря такова нещо. Също така забелязох че като включа фаровете оборотите леко намалят. Но когато пусна климатика се повишават. Моля дайте вашите мнения и къда другаде да ровя и да търся проблема.

Дали е от луфта в ТПС ?

Възможно ли да е от електронния смукач на помпата? ( да се е прецакал с времето)

Изобщо има ли помпата термостата ? (според мен няма или е електронно испълнение)

Възможно ли е да е от селектора и до каква степен ?

От скоростната кутия ? (маслото при загряла машина е посредата на HOT)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

майстор на помпа...не означава диагностика...

какво значи /много му е горивото/...в кой режим му е много...

закачи колата на диагностика и ще излезе проблема.. :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...