freaky Публикувано 20 август 2017 Сподели Публикувано 20 август 2017 Здравейте,Имам следния проблем- както си карах по юагистралата със 130 и колата изведнъж загуби мощност, светна чека и повече от 2000 оборота неще. Като я загасих и запалих наново, всичко беше наред, но продължи да свети чека. След диагностика ми казаха, че е клапана на турбото за променливата геометрия. Въпроса ми е този акуатор ремонтира ли се или се заменя с нов? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 август 2017 Сподели Публикувано 20 август 2017 Здравейте,Имам следния проблем- както си карах по юагистралата със 130 и колата изведнъж загуби мощност, светна чека и повече от 2000 оборота неще. Като я загасих и запалих наново, всичко беше наред, но продължи да свети чека. След диагностика ми казаха, че е клапана на турбото за променливата геометрия. Въпроса ми е този акуатор ремонтира ли се или се заменя с нов?.....заменя се с нов, дори и да работи временно...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freaky Публикувано 21 август 2017 Автор Сподели Публикувано 21 август 2017 Имаш ли представа, колко струва? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.