Премини към съдържание

Акуатор на турбото Аутлендър II


Препоръчано мнение

Здравейте,

Имам следния проблем- както си карах по юагистралата със 130 и колата изведнъж загуби мощност, светна чека и повече от 2000 оборота неще. Като я загасих и запалих наново, всичко беше наред, но продължи да свети чека. След диагностика ми казаха, че е клапана на турбото за променливата геометрия. Въпроса ми е този акуатор ремонтира ли се или се заменя с нов?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Имам следния проблем- както си карах по юагистралата със 130 и колата изведнъж загуби мощност, светна чека и повече от 2000 оборота неще. Като я загасих и запалих наново, всичко беше наред, но продължи да свети чека. След диагностика ми казаха, че е клапана на турбото за променливата геометрия. Въпроса ми е този акуатор ремонтира ли се или се заменя с нов?

.....заменя се с нов, дори и да работи временно......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...