abetov Публикувано 11 август 2017 Сподели Публикувано 11 август 2017 Здравейте,Имам Мицубиши Паджеро 2002г.дизел,дълга база,ръчна скоростна кутия,имам следния проблемСлед достигане на нормалното загряване на автомобила/поне така показва температурния датчик,който застава по средата/,карам без никаков проблем,до момента в който спра и изгася двигателя/за зареждане на гориво,пазаруване и т.н./след включване на контакт стрелката на температурния датчик се вдига чак до червеното деление,след запалване на двигателя и потеляне виждам как стрелката започва бавно да пада до момента в който установя нормално движение без да сменям скорости/примерно на 4 скорост с 80/90 км/ч/ стрелката застава в нормално положение ,по средата и не мърда до следващото игасване на двигателя. Сервиз ли да търся или електро сервиз,дайте савет,МОЛЯВИ СЕ....,че в това топло време полудях... Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kd5332 Публикувано 11 август 2017 Сподели Публикувано 11 август 2017 Здравейте,Имам Мицубиши Паджеро 2002г.дизел,дълга база,ръчна скоростна кутия,имам следния проблемСлед достигане на нормалното загряване на автомобила/поне така показва температурния датчик,който застава по средата/,карам без никаков проблем,до момента в който спра и изгася двигателя/за зареждане на гориво,пазаруване и т.н./след включване на контакт стрелката на температурния датчик се вдига чак до червеното деление,след запалване на двигателя и потеляне виждам как стрелката започва бавно да пада до момента в който установя нормално движение без да сменям скорости/примерно на 4 скорост с 80/90 км/ч/ стрелката застава в нормално положение ,по средата и не мърда до следващото игасване на двигателя. Сервиз ли да търся или електро сервиз,дайте савет,МОЛЯВИ СЕ....,че в това топло време полудях... Благодаря предварително.тези датчици работят като превръщат температурата в електрически сигнал.1.по важно е да разбереш деиствително ли се променя температурният режим на колата или датчика лъже.има един два начина.2.мил ли си колата скоро.на мен ми прилича на оттечка която сработва след малко.температурата на околната среда влияе ли..или го прави по един и същи начин.трябва да се замери сигнала от термостат или там където е монтиран датчика със мултицет,има си стоиности електрически.според мен си за електричар.нека и колегите кажат какво мислят. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
abetov Публикувано 11 август 2017 Автор Сподели Публикувано 11 август 2017 тези датчици работят като превръщат температурата в електрически сигнал.1.по важно е да разбереш деиствително ли се променя температурният режим на колата или датчика лъже.има един два начина.2.мил ли си колата скоро.на мен ми прилича на оттечка която сработва след малко.температурата на околната среда влияе ли..или го прави по един и същи начин.трябва да се замери сигнала от термостат или там където е монтиран датчика със мултицет,има си стоиности електрически.според мен си за електричар.нека и колегите кажат какво мислят. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
abetov Публикувано 11 август 2017 Автор Сподели Публикувано 11 август 2017 Незнам дали се променя температурния режим или ме лъжи датчика,това е първото което ще направя и ще пиша.Незнам как става,но ще търся майстор и ще пиша.Мия колата редовно,но под капака несъм скоро. :icon_hmm: Несъм забелязал дали влияе околната среда,но го прави напоследък когато имина 40-50 км.и загася двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kd5332 Публикувано 11 август 2017 Сподели Публикувано 11 август 2017 Незнам дали се променя температурния режим или ме лъжи датчика,това е първото което ще направя и ще пиша.Незнам как става,но ще търся майстор и ще пиша.Мия колата редовно,но под капака несъм скоро. :icon_hmm: Несъм забелязал дали влияе околната среда,но го прави напоследък когато имина 40-50 км.и загася двигателя. като за начало напръскай клемите на температурният датчик с wd40.ще го познаеш по това че като разкачиш клемата му и си на контакт стрелката ще иде или до край горе или докрай долу,в зависимост от това как е начина на свързване,при японците почти всичко е на обратно,даже и оборотомера,и намери свесен елтехник,проблема е дребен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
abetov Публикувано 11 август 2017 Автор Сподели Публикувано 11 август 2017 Благодаря за съвета,ще пробвам и ще пиша Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marony Публикувано 28 ноември 2017 Сподели Публикувано 28 ноември 2017 здравеите,имам проблем с паджеро2 ,2,5 -96г.спукана глава.Дайте съвет.Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.