Премини към съдържание

Проблем с Pajero 3,2 did 2002


Препоръчано мнение

Здравейте нов сам тук и имам следния проблем. вчера както си карах се чуваше някакво стружене сякаш от предна дясна гума, и изведнъж на светофара хлопна нещо и колата загасна и не зяпали повече. върти на стартер но не пали на таблото мига тази крушка за средното разпределяне. мига и изкллючва задното предаване смисъл лампичките за задното спират да светят и мига тая в средата

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

дано някой помогне . в германия съм и е доста скъпичко тук

.....тук е малко по евтинко, но пак си е скъпичко, защо мислите че в БГ нещата са евтини?

....изгаснал мотор е много общо понятие, още повече,че след това не може да запали.....в този случай се опитайте да видите дали помпата връща някакво остатъчно гориво към резервоара....ако не връща, значи нещата отиват към ГНП, помпа горивна...но ако връща, рогава е по лошо, защото нещата и причините, поради които не може да запали мотора, са доста, но като за начало , вижте да не би да е скъсана агр. верига.....проверява се като отворите капачката на маслото на мотора, и с пръст бръкнете към радиатора, ще напипате веригата....ако е там, значи нещо друго е станало, ако не е там ,значи сте скъсали агр. верига и се налага солиден ремонт.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е от веригата. Вала върти на стартер.

////тя може да върти вала, но дали е на белези или е прескочила примерно с 4-5 зъба......

Проверете дали помпата качва гориво....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....актуатора ти е изпушил, това е което е отгоре на помпата, най вероятно е изпушил, защото има стружки в самата помпа и отчасти в него....когато това стане, стружките дават накъсо и изпушва кабела, и не само той, а и вътре електрониката.....ще трябва ремонт на ГНП-то ,а това си е скъпо удоволствие.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

uote]

Изгорял ти е предпазитела на компа .Смени го и ще запали. Но вероятно има и друг проблем. От това,което описваш нищо не можах да схвана .Много е объркано.Успокой топката и дай повече подробности.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за отговорите. Значи както си карах чуваше се някакво стружене минах така около 3,4 км. И на един светофар придърпа и сякаш хлопна нещо и загасна. Бутнахме я до паркинг и повече не запали. Проверих вериги тен подобни, изглеждат ок. Колата е на 190 хил масла всичко съм си сменял. При огледа видях бушон изгорял има го на снимка ако си го видял, поправих го и го сложих . Спря да мига средната лампичка на таблото . И опитах да запаля , задържах повече на стартер и почна да пуши от това което показах на снимка.

 

Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Досега винаги си е палила без проблем. И никога не ми е Светлана някаква крушка по таблото . Само ми се чуваше че някак си по шумна виене като на лагер

 

Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Закачете на диагностика и кажете какви грешки записва.Това,че пуши означава ли,че запалва и тогава пуши ,или при въртенето на стартер пропушва .Това,което е на снимката е актуатора на помпата. Възможно е проблема да е там ,но шума който описвате отпред в дясно (ако правилно съм разбрал) няма как да е от него.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се . Не съм прочел внимателно това дето е написано под снимките. Ако това пуши,значи наистина е проблем в актуатора и причината наистина може да са стружки,както ви е писал колегата по-горе. Въпреки това диагностиката е задължителна,за да се изключат други проблеми.

Редактирано от Biser Savov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за отговорите. Значи както си карах чуваше се някакво стружене минах така около 3,4 км. И на един светофар придърпа и сякаш хлопна нещо и загасна. Бутнахме я до паркинг и повече не запали. Проверих вериги тен подобни, изглеждат ок. Колата е на 190 хил масла всичко съм си сменял. При огледа видях бушон изгорял има го на снимка ако си го видял, поправих го и го сложих . Спря да мига средната лампичка на таблото . И опитах да запаля , задържах повече на стартер и почна да пуши от това което показах на снимка.

 

Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk

....пак ще повторя, колкото и бушони да слагаш ,той пак ще гори, защото имаш късо съединение в актуатора,който е пълен със стружки......а те идват от лагера на помпата,и именно това чуваш като стържене ,защото лагера е много прецакан.....на се пробвай повече да въртиш на стартер за да не прецакате и други неща.....свалете помпата и я дайте за ремонт.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите. Ще намеря някой с диагностика и ще ви кажа какво излиза. Но за ремонта трябва най вероятно да го пратя за България щото съм в германия а тук е солен ремонта

 

Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Диагностика. Другото е ала-бала. Сваляй помпата да ти одерат кожата,а дали е там проблема -няма значение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гледах снимките от телефона и е възможно да не съм обърнал внимание на тая подробнос. Ако наистина има дупка,работата е ясна-актуатора е заминал. Все пак има възможност да се подмени или поправи без да се сваля цялата помпа,но едва ли там някой ще направи подобен ремонт.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...