AEMILIUS Публикувано 23 април 2017 Сподели Публикувано 23 април 2017 Здравейте!Горд собственик съм на два галанта. Единият е 2,5 от 1998г., от който е малко да се каже, че съм доволен. Другият е неговият дядо 1,8 мотор 4G37 от 1992 година, с който от няколко месеца имам проблем, но пък хич не ми се иска да се разделям и с него.Опитвах да се преборя сам, но явно няма да мога. Не намерих подобен проблем, ако пък не съм го видял моля да ме извините. Въпросът е в следното: изгасих колата и след пет минути повече не можах да я запаля. Докато върти на стартер двигателят запалва, дори се форсира,в момента в който върна контактния ключ в нормално работно положение всичко свършва - двигателят угасва. Пробвах какво ли не, а имам чувството, че е нещо елементарно. Ако можете - помогнете!Предварително благодарности! :help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 23 април 2017 Сподели Публикувано 23 април 2017 Проверка на контактния ключ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AEMILIUS Публикувано 24 април 2017 Автор Сподели Публикувано 24 април 2017 Проверка на контактния ключ.Благодаря, бях го инорирал защото най - напред и аз се усъмних в него и затова купих друг. С него положението беше същото. Сега наново го проверих. Според тези схеми работи като по учебник.Pages from Mitsubishi Galant Circuit Diagram.pdf Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 24 април 2017 Сподели Публикувано 24 април 2017 Някакви вакуми и машинки за празни обороти.. При мен след престой без палене към три седмици в началото го правеше това, е за около половин час се оправи де.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.