Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Проблем със запалването


AEMILIUS

Препоръчано мнение

Здравейте!

Горд собственик съм на два галанта. Единият е 2,5 от 1998г., от който е малко да се каже, че съм доволен. Другият е неговият дядо 1,8 мотор 4G37 от 1992 година, с който от няколко месеца имам проблем, но пък хич не ми се иска да се разделям и с него.

Опитвах да се преборя сам, но явно няма да мога. Не намерих подобен проблем, ако пък не съм го видял моля да ме извините. Въпросът е в следното: изгасих колата и след пет минути повече не можах да я запаля. Докато върти на стартер двигателят запалва, дори се форсира,в момента в който върна контактния ключ в нормално работно положение всичко свършва - двигателят угасва. Пробвах какво ли не, а имам чувството, че е нещо елементарно. Ако можете - помогнете!

Предварително благодарности! :help:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проверка на контактния ключ.

Благодаря, бях го инорирал защото най - напред и аз се усъмних в него и затова купих друг. С него положението беше същото. Сега наново го проверих. Според тези схеми работи като по учебник.

Pages from Mitsubishi Galant Circuit Diagram.pdf

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някакви вакуми и машинки за празни обороти.. При мен след престой без палене към три седмици в началото го правеше това, е за около половин час се оправи де..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...