KamenK Публикувано 17 април 2017 Сподели Публикувано 17 април 2017 Здравейте!Преди около 10 дни закупих Mitsubishi spase star 1.8gdi 122hp, automatic . Човекът, от когото го купих го запали с преносим battery booster. Направих тест драйв, и всичко изглеждаше добре. Същият ден пътувах около 300км . В някъкъв момент при едно задръстване оборотите започнаха да падат почти на 0 при празен ход. Пристигнах до мястото за което пътувах без проблем. Спирах за кратко на няколко места и колата си палеше перфектно след това.На следващият ден колата не запали. Пробвах с подаване на ток от друга-никакъв ефект. Обадих се на продавачът и той ми каза, че колата пали с мощен battery booster. Понеже нямах избор в момента си купих въпросният боостер и наистина запали от първият път. Карах отново около 250 км. Следвщият ден на сутринта опитах да запаля, и не успях. Зареждах боостера 2 пъти, но всички опити бяха безуспешни. Приятел ме издърпа до сервиз на Mitsubishi, където ми направиха компютърна диагностика. Всичко изглеждаше ок, и момчето от сервизът започна да търси проблемът другаде. Извади маркучите за връщане на горивото - не протече нищо. Провери помпата в резервоарът- и там нищо. Заключение-помпата. Понеже всичко това се случва в Швейцария, ми поискаха сума непосилна за мен за помпата. А и понеже беше преди великден, каквото и да правеха, щеше да е след празниците. Аз извадих помпата на другият ден и се оказа, че работи. Горивото излиза под сериозно налягане от изхода за високо налягане и се връща през изходът за ниско обратно в резервоарът,без да достигне до двигателят. Понеже нямам никаква идея как работи горивната система на този двигател, моля ако някой може да ми помогне със съвет,ще съм му много благодарен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vins365 Публикувано 19 април 2017 Сподели Публикувано 19 април 2017 Здравейте!Преди около 10 дни закупих Mitsubishi spase star 1.8gdi 122hp, automatic . Човекът, от когото го купих го запали с преносим battery booster. Направих тест драйв, и всичко изглеждаше добре. Същият ден пътувах около 300км . В някъкъв момент при едно задръстване оборотите започнаха да падат почти на 0 при празен ход. Пристигнах до мястото за което пътувах без проблем. Спирах за кратко на няколко места и колата си палеше перфектно след това.На следващият ден колата не запали. Пробвах с подаване на ток от друга-никакъв ефект. Обадих се на продавачът и той ми каза, че колата пали с мощен battery booster. Понеже нямах избор в момента си купих въпросният боостер и наистина запали от първият път. Карах отново около 250 км. Следвщият ден на сутринта опитах да запаля, и не успях. Зареждах боостера 2 пъти, но всички опити бяха безуспешни. Приятел ме издърпа до сервиз на Mitsubishi, където ми направиха компютърна диагностика. Всичко изглеждаше ок, и момчето от сервизът започна да търси проблемът другаде. Извади маркучите за връщане на горивото - не протече нищо. Провери помпата в резервоарът- и там нищо. Заключение-помпата. Понеже всичко това се случва в Швейцария, ми поискаха сума непосилна за мен за помпата. А и понеже беше преди великден, каквото и да правеха, щеше да е след празниците. Аз извадих помпата на другият ден и се оказа, че работи. Горивото излиза под сериозно налягане от изхода за високо налягане и се връща през изходът за ниско обратно в резервоарът,без да достигне до двигателят. Понеже нямам никаква идея как работи горивната система на този двигател, моля ако някой може да ми помогне със съвет,ще съм му много благодарен.Up! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мартин Славов Публикувано 24 април 2017 Сподели Публикувано 24 април 2017 (редакция) Здравей колега,вземи си нов акумулатор и ще си решиш проблема.Работя в автосалон и постоянно ги пяля с бустера колите.Моята звезда имаше същия проблем.Не подобен а същия,с разликата,че моята е 1.3и постоянно на всеки светофар или работеше на 200уборота или направо изгасваше След като го смениш задължително трябва да няправиш следното...Качваш се и караш докато мотора загрее..на студена няма да стане.Та караш си и след като позагрее я гасиш.Пак палиш и не пускаш нито фарове нито плафони да светят нито нищо,никаква електроника..Броиш 10мин.без да бараш газта.После задължително я гасиш и си готов.Така компютъра се пренастройва.Ако ти се струва смешно в ръководството си го пише.Когато мотора седи без ток или с откачена клема или акумулатора пада под 10волта се насира компа.Успех.Забравих да допълня,че ако не я караш примерно 2 седмици МОЖЕ да стане пак така. Редактирано 24 април 2017 от Мартин Славов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hgeorgiev Публикувано 24 април 2017 Сподели Публикувано 24 април 2017 (редакция) Еба си бъга. Несериозно ми се струва за японски автомобил това...но явно е така. Моята като ходих да я купувам със сигурност не беше палена месец. Но явно акумулатора е бил читав. Редактирано 24 април 2017 от hgeorgiev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KamenK Публикувано 24 април 2017 Автор Сподели Публикувано 24 април 2017 Акумулаторът и всичко останало се оказа ок. Импулсен сензор бил проблемът. В оторизиран сервиз на Митсубиши тук ,в Швеицария, уж я гледаха на компютър за диагностика. Общо взето платих някаква сума за абсолютно погрешна диагностика... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.