Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Проблем с Mitsubishi Space Star извън страната


Препоръчано мнение

Здравейте!

Преди около 10 дни закупих Mitsubishi spase star 1.8gdi 122hp, automatic . Човекът, от когото го купих го запали с преносим battery booster. Направих тест драйв, и всичко изглеждаше добре. Същият ден пътувах около 300км . В някъкъв момент при едно задръстване оборотите започнаха да падат почти на 0 при празен ход. Пристигнах до мястото за което пътувах без проблем. Спирах за кратко на няколко места и колата си палеше перфектно след това.На следващият ден колата не запали. Пробвах с подаване на ток от друга-никакъв ефект. Обадих се на продавачът и той ми каза, че колата пали с мощен battery booster. Понеже нямах избор в момента си купих въпросният боостер и наистина запали от първият път. Карах отново около 250 км. Следвщият ден на сутринта опитах да запаля, и не успях. Зареждах боостера 2 пъти, но всички опити бяха безуспешни. Приятел ме издърпа до сервиз на Mitsubishi, където ми направиха компютърна диагностика. Всичко изглеждаше ок, и момчето от сервизът започна да търси проблемът другаде. Извади маркучите за връщане на горивото - не протече нищо. Провери помпата в резервоарът- и там нищо. Заключение-помпата. Понеже всичко това се случва в Швейцария, ми поискаха сума непосилна за мен за помпата. А и понеже беше преди великден, каквото и да правеха, щеше да е след празниците. Аз извадих помпата на другият ден и се оказа, че работи. Горивото излиза под сериозно налягане от изхода за високо налягане и се връща през изходът за ниско обратно в резервоарът,без да достигне до двигателят. Понеже нямам никаква идея как работи горивната система на този двигател, моля ако някой може да ми помогне със съвет,ще съм му много благодарен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Преди около 10 дни закупих Mitsubishi spase star 1.8gdi 122hp, automatic . Човекът, от когото го купих го запали с преносим battery booster. Направих тест драйв, и всичко изглеждаше добре. Същият ден пътувах около 300км . В някъкъв момент при едно задръстване оборотите започнаха да падат почти на 0 при празен ход. Пристигнах до мястото за което пътувах без проблем. Спирах за кратко на няколко места и колата си палеше перфектно след това.На следващият ден колата не запали. Пробвах с подаване на ток от друга-никакъв ефект. Обадих се на продавачът и той ми каза, че колата пали с мощен battery booster. Понеже нямах избор в момента си купих въпросният боостер и наистина запали от първият път. Карах отново около 250 км. Следвщият ден на сутринта опитах да запаля, и не успях. Зареждах боостера 2 пъти, но всички опити бяха безуспешни. Приятел ме издърпа до сервиз на Mitsubishi, където ми направиха компютърна диагностика. Всичко изглеждаше ок, и момчето от сервизът започна да търси проблемът другаде. Извади маркучите за връщане на горивото - не протече нищо. Провери помпата в резервоарът- и там нищо. Заключение-помпата. Понеже всичко това се случва в Швейцария, ми поискаха сума непосилна за мен за помпата. А и понеже беше преди великден, каквото и да правеха, щеше да е след празниците. Аз извадих помпата на другият ден и се оказа, че работи. Горивото излиза под сериозно налягане от изхода за високо налягане и се връща през изходът за ниско обратно в резервоарът,без да достигне до двигателят. Понеже нямам никаква идея как работи горивната система на този двигател, моля ако някой може да ми помогне със съвет,ще съм му много благодарен.

Up!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,вземи си нов акумулатор и ще си решиш проблема.Работя в автосалон и постоянно ги пяля с бустера колите.Моята звезда имаше същия проблем.Не подобен а същия,с разликата,че моята е 1.3и постоянно на всеки светофар или работеше на 200уборота или направо изгасваше След като го смениш задължително трябва да няправиш следното...

Качваш се и караш докато мотора загрее..на студена няма да стане.Та караш си и след като позагрее я гасиш.Пак палиш и не пускаш нито фарове нито плафони да светят нито нищо,никаква електроника..Броиш 10мин.без да бараш газта.После задължително я гасиш и си готов.Така компютъра се пренастройва.Ако ти се струва смешно в ръководството си го пише.Когато мотора седи без ток или с откачена клема или акумулатора пада под 10волта се насира компа.Успех.Забравих да допълня,че ако не я караш примерно 2 седмици МОЖЕ да стане пак така.

Редактирано от Мартин Славов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еба си бъга. Несериозно ми се струва за японски автомобил това...но явно е така. Моята като ходих да я купувам със сигурност не беше палена месец. Но явно акумулатора е бил читав.

Редактирано от hgeorgiev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Акумулаторът и всичко останало се оказа ок. Импулсен сензор бил проблемът. В оторизиран сервиз на Митсубиши тук ,в Швеицария, уж я гледаха на компютър за диагностика. Общо взето платих някаква сума за абсолютно погрешна диагностика...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...