Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

KamenK

Потребители
  • От него общо

    2
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Ямбол

KamenK's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Акумулаторът и всичко останало се оказа ок. Импулсен сензор бил проблемът. В оторизиран сервиз на Митсубиши тук ,в Швеицария, уж я гледаха на компютър за диагностика. Общо взето платих някаква сума за абсолютно погрешна диагностика...
  2. Здравейте! Преди около 10 дни закупих Mitsubishi spase star 1.8gdi 122hp, automatic . Човекът, от когото го купих го запали с преносим battery booster. Направих тест драйв, и всичко изглеждаше добре. Същият ден пътувах около 300км . В някъкъв момент при едно задръстване оборотите започнаха да падат почти на 0 при празен ход. Пристигнах до мястото за което пътувах без проблем. Спирах за кратко на няколко места и колата си палеше перфектно след това.На следващият ден колата не запали. Пробвах с подаване на ток от друга-никакъв ефект. Обадих се на продавачът и той ми каза, че колата пали с мощен battery booster. Понеже нямах избор в момента си купих въпросният боостер и наистина запали от първият път. Карах отново около 250 км. Следвщият ден на сутринта опитах да запаля, и не успях. Зареждах боостера 2 пъти, но всички опити бяха безуспешни. Приятел ме издърпа до сервиз на Mitsubishi, където ми направиха компютърна диагностика. Всичко изглеждаше ок, и момчето от сервизът започна да търси проблемът другаде. Извади маркучите за връщане на горивото - не протече нищо. Провери помпата в резервоарът- и там нищо. Заключение-помпата. Понеже всичко това се случва в Швейцария, ми поискаха сума непосилна за мен за помпата. А и понеже беше преди великден, каквото и да правеха, щеше да е след празниците. Аз извадих помпата на другият ден и се оказа, че работи. Горивото излиза под сериозно налягане от изхода за високо налягане и се връща през изходът за ниско обратно в резервоарът,без да достигне до двигателят. Понеже нямам никаква идея как работи горивната система на този двигател, моля ако някой може да ми помогне със съвет,ще съм му много благодарен.
×
×
  • Създаване...