Karceto Публикувано 7 януари 2017 Сподели Публикувано 7 януари 2017 Здравейте!Наскоро ми приплъзна съединителя а е на 1000 км.Доста от вас ,можеби знаят за проекта който правих FTO с vr4 двигател.С кутията на фто-то съм,а съединителя е по-малък от оригиналния на вр4.225 /230 mm Какъв комплект да сложа ,че да нямам ядове. Да слагам истински Exyde нормален или керамика ?Ако е рекамичен дали ще блъска при тръгване,ако има и демпферни пружини? http://www.ebay.co.uk/itm/COMPETITION-CLUTCH-STAGE-2-RACING-CLUTCH-MITSUBISHI-LANCER-EVO-1-2-3-FTO-4G63-/131883808221?hash=item1eb4e335dd:g:KV0AAOSwc1FXYBcG http://www.ebay.co.uk/itm/COMPETITION-CLUTCH-STAGE-4-RACING-CLUTCH-MITSUBISHI-LANCER-EVO-1-2-3-FTO-4G63-/131883817346?hash=item1eb4e35982:g:4GsAAOSwvg9XYWKf Примерно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 7 януари 2017 Сподели Публикувано 7 януари 2017 Аз съм със същата марка съединител, но stage 3. Пак е керамика, но диска е цял, не е изрязан като stage 4.Кара се нормално, иска малко повече подаване на газ при тръгване, иначе се усеща накъсване. Full face диск е по-комфортен, но и този сегментиран диск е доста близко като комфорт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gotti Публикувано 8 януари 2017 Сподели Публикувано 8 януари 2017 Колега Exyde са доста дорба марка. Но stage 4 вече май не е много стрийт зависи и от материала който е направен де. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karceto Публикувано 8 януари 2017 Автор Сподели Публикувано 8 януари 2017 Stage 1 2 или 3 Не съм карал никога с такива съединители и затова се сьветвам с вас.Някой с по-богат опит да сподели.иначе колата е 280 коня ,а и предстои малко надуване до към 320 примерно и искам да дьжри,да не да ми преплъзне пак.Но и да не ми блъска адски много,като тръгвам.Нещо средно да е.Препоръчаха ми цял диск с 6 демпферни пружини Stage 2/3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 8 януари 2017 Сподели Публикувано 8 януари 2017 Stage 1 2 или 3 Не съм карал никога с такива съединители и затова се сьветвам с вас.Някой с по-богат опит да сподели.иначе колата е 280 коня ,а и предстои малко надуване до към 320 примерно и искам да дьжри,да не да ми преплъзне пак.Но и да не ми блъска адски много,като тръгвам.Нещо средно да е.Препоръчаха ми цял диск с 6 демпферни пружини Stage 2/3 Определено трябва да е цял диска - кевлар/карбон или максимум сегментирана керамика. Различните производители слагат различни обозначения за stage за на практика един и същ съединител. Давам ти пример - цял диск сегментирана керамира е stage 4 при Clutch Masters и stage 3 при Competition Clutch. И друго важно нещо, няма значение колко са ти конете, има значение колко въртящ момент правиш. Потърси информация на колко въртящ момент са класифицирани съединителите които гледаш. Преди да слагаш нов съединител задължително шлайфай маховика или ако е много зле го подмени! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karceto Публикувано 8 януари 2017 Автор Сподели Публикувано 8 януари 2017 363 Нм/4000 об/мин но не мога да намеря какви параметри дават на съединителите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 8 януари 2017 Сподели Публикувано 8 януари 2017 363 Нм/4000 об/мин но не мога да намеря какви параметри дават на съединителите. Не всички производители дават информация. Competition Clutch дават за своите, само трябва да преобразуваш lbs/ft в Nm. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.