Премини към съдържание

Pajero Pinin - съвети след покупка


Препоръчано мнение

Може ли да ми дадете съвети за началната смяна на консумативи след покупка на Паджеро Пинин 1,8 120к.с./ 88квт/ 2000г

Преди да го купя търсих в интернет информация, но за съжаление не стигнах до този форум. Видях, че тук отзивите за него не са много добри, но да се надяваме, че ще имам късмет и ще се размина с по-малко разходи. Все пак струваше само 10 000лв. , така че не съм и настроен да очаквам кой знае какво.

Много му тракат клапаните, но маслото е на 1г., а може и повече. Бихте ли ми препоръчали с какво да го сменя?

Какво мислите за този модел т.е. с двигател 1,8 GDI? Какви проблеми да очаквам? Ще се кара предимно зимата и събота и неделя, но все пак какъв ще е разходът?

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега не мога да ти помогна със съвет, обаче тука мисля, че колегата BAlexandrov е качил много полезни ръководства :icon_thumbup: http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubish...Montero/Manuals

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Задължителна е смяна масло двигател, маслен и въздушен филтр и ангренажен ремък и ролки. Освен тях препоръчително е филтър купе масла скорости и диференциали и запалителни свещи, желателно е и да се почисти дроселовата клапа и всмукателния колектор (особенно ако има проблеми с оборотите на празен ход) както и да се закачи на тестер за да се провери и за евентуални проблеми по електрониката или записани грешки.

За консумативите има много магазини, но препоръката ми е или оргинални или Nipparts или поне от реномиран производител. Оргинални части може да закупиш от Балкан Стар, Ратола или Рубин, алтернативните от магазините на Nipparts - имат представители почти във всеки град.

всичко това е направено. Не можах да открия филтъра за купето, но ще се поровя още в един руски форум... Ако знаете нещо повече - не се притеснявайте да споделите :icon_n_king:

Другият проблем е че тракат клапаните. Маслото го смених с 5В40, но продължават. Пак ще го сменям с 10В40 - дано се оправи

Няма проблеми с обороти, нито пък записани грешки. Всичко по електрониката е ОК. Само да не бяха тези клапани ...

Колата я купих с един ключ. Оказа се,че е с имобилайзер и не мога да си направя. Знаете ли от къде мога да поръчам и колко би струвал?

 

п.с. ето го руският форум с доста информация, книжки и т.н. http://www.pinin.ru/plugins/forum/forum.php

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някои Пинини нямат филтър на купето, но може да се монтира (оставен е отвора), така че ако твоя няма и държиш да си монтираш е осъществимо. За да разбереш е необходима рама на автомобила или погледни зад жабката (има капаче на отвора за филтър)

благодаря, ако няма ще се опитам да монтират, но това най-вероятно ще стане в Ратола Пловдив

разбрах, че и горивен филтър няма? всъщност това е сигурно, но може ли да монтирам допълнително някакъв без да объркам нещо по колата?

между другото днес бях очарован от офроуд възможностите на този мъник :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...