ccc Публикувано 28 юли 2007 Сподели Публикувано 28 юли 2007 Може ли да ми дадете съвети за началната смяна на консумативи след покупка на Паджеро Пинин 1,8 120к.с./ 88квт/ 2000гПреди да го купя търсих в интернет информация, но за съжаление не стигнах до този форум. Видях, че тук отзивите за него не са много добри, но да се надяваме, че ще имам късмет и ще се размина с по-малко разходи. Все пак струваше само 10 000лв. , така че не съм и настроен да очаквам кой знае какво.Много му тракат клапаните, но маслото е на 1г., а може и повече. Бихте ли ми препоръчали с какво да го сменя? Какво мислите за този модел т.е. с двигател 1,8 GDI? Какви проблеми да очаквам? Ще се кара предимно зимата и събота и неделя, но все пак какъв ще е разходът?Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ccc Публикувано 31 юли 2007 Автор Сподели Публикувано 31 юли 2007 наистина ли никой няма да напише нещо по темата???може ли поне да ми кажете къде се намира филтъра за климатика? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yasho Публикувано 31 юли 2007 Сподели Публикувано 31 юли 2007 Колега не мога да ти помогна със съвет, обаче тука мисля, че колегата BAlexandrov е качил много полезни ръководства :icon_thumbup: http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubish...Montero/Manuals Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ccc Публикувано 2 август 2007 Автор Сподели Публикувано 2 август 2007 Задължителна е смяна масло двигател, маслен и въздушен филтр и ангренажен ремък и ролки. Освен тях препоръчително е филтър купе масла скорости и диференциали и запалителни свещи, желателно е и да се почисти дроселовата клапа и всмукателния колектор (особенно ако има проблеми с оборотите на празен ход) както и да се закачи на тестер за да се провери и за евентуални проблеми по електрониката или записани грешки.За консумативите има много магазини, но препоръката ми е или оргинални или Nipparts или поне от реномиран производител. Оргинални части може да закупиш от Балкан Стар, Ратола или Рубин, алтернативните от магазините на Nipparts - имат представители почти във всеки град.всичко това е направено. Не можах да открия филтъра за купето, но ще се поровя още в един руски форум... Ако знаете нещо повече - не се притеснявайте да споделите :icon_n_king: Другият проблем е че тракат клапаните. Маслото го смених с 5В40, но продължават. Пак ще го сменям с 10В40 - дано се оправиНяма проблеми с обороти, нито пък записани грешки. Всичко по електрониката е ОК. Само да не бяха тези клапани ...Колата я купих с един ключ. Оказа се,че е с имобилайзер и не мога да си направя. Знаете ли от къде мога да поръчам и колко би струвал? п.с. ето го руският форум с доста информация, книжки и т.н. http://www.pinin.ru/plugins/forum/forum.php Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ccc Публикувано 5 август 2007 Автор Сподели Публикувано 5 август 2007 Някои Пинини нямат филтър на купето, но може да се монтира (оставен е отвора), така че ако твоя няма и държиш да си монтираш е осъществимо. За да разбереш е необходима рама на автомобила или погледни зад жабката (има капаче на отвора за филтър)благодаря, ако няма ще се опитам да монтират, но това най-вероятно ще стане в Ратола Пловдивразбрах, че и горивен филтър няма? всъщност това е сигурно, но може ли да монтирам допълнително някакъв без да объркам нещо по колата?между другото днес бях очарован от офроуд възможностите на този мъник :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.