zxnn Публикувано 18 декември 2016 Сподели Публикувано 18 декември 2016 Имам теч на масло от един болт точно до мсления филтър,тече само сутрин докато е студена колата.Предполагам че ще трябва да се смени дифтунката но ме интересува какъв е този болт за какво служи и дали няма да има изненади ако го сваля за смяна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zxnn Публикувано 6 януари 2017 Автор Сподели Публикувано 6 януари 2017 Предполагам,описанието горе не е много ясно но все пак да уточня.Имам теч на масло,варианта с дифтунката отпадна.Проявява се само на студен двигател и то само при минусови температури,примерно сутрин капчи няколко минути и като загрее двигателя малко и спира.Теча явно идва откъм ангренажа някъде,като се има впредвид че семеринга на коляновия вал е сменен преди 10 000 км .Някой да има идея някаква,знам че ще се разкача но все пак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 януари 2017 Сподели Публикувано 15 януари 2017 Предполагам,описанието горе не е много ясно но все пак да уточня.Имам теч на масло,варианта с дифтунката отпадна.Проявява се само на студен двигател и то само при минусови температури,примерно сутрин капчи няколко минути и като загрее двигателя малко и спира.Теча явно идва откъм ангренажа някъде,като се има впредвид че семеринга на коляновия вал е сменен преди 10 000 км .Някой да има идея някаква,знам че ще се разкача но все пак.....е то освен семеринг на кол. вал, има още 4 семеринга .....2 на разпр. валове и още 2 на балансир валовете.......така че сваляйте агренажа и вижте от къде точно тече..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.