dreadx Публикувано 24 ноември 2016 Сподели Публикувано 24 ноември 2016 (редакция) Още един линк по темата, верно имАло някакво сходство.. ;) http://big-e.ru/news.php?readmore=43 Разборка-сборка КПП Chery Tiggo, имплантация передач (валов ишестерен) от Mitsubishi Galant Маленький ликбез:F5M42 - КПП Мицубиси Галант (переднеприводная)QR523 - КПП Чери Тигго (переднеприводная) с двигателем 4G64 (2.4L)QR523T - КПП Чери Тигго (полноприводная) с двигателем 4G64 (2.4L)F5M42 является прародителем КПП Тигго. -- обаче май не мога да разбера за Македония дали не ги внася украинското представителство на Chery. Потърсете нещо по темата, пишете им някой мейл ако може - аз съм повече по техническата част, а не по маркетинга.Също защо не пишете и на японците? - ей-така, да видим те на колко ги предлагат тези части. Защо да не можем да се организираме за покупка? - всичките кутии рано или късно стигат до това, а не знам кой точно ще се засили да купува от БГ-представителствата, ако има по-добра алтернатива. При руснаците такова MD770149 за Chrysler и Mitsubishi гледах по около 40 долара и предполагам че не е оптическа измама - просто нормалната цена е там, а не тук. Lyubo Dimitrov, вярно е че и при руснаците синхронизаторите на другите скорости бяха по 20 долара. Редактирано 24 ноември 2016 от dreadx Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dinev-Galant Публикувано 25 ноември 2016 Автор Сподели Публикувано 25 ноември 2016 За достъпните части на Мицубиши съм съгласен,но сега трябва да сненям ролки и ангренаж,синхронизатора (който вече поръчах) и ако намеря криви и прави носачи на половин цена...свичко това за мен новака с Галант е около 700 в България.Щеше да е добре да ми излезе 400-500 за всичко да кажем при групова поръчка..но както казах трудно се прави такава група и ще е чакане Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 26 ноември 2016 Сподели Публикувано 26 ноември 2016 (редакция) А, ето ако някой пита за какво се дразня на дребните циганийки и на алчните БГ-представители на марката. Както виждаш при руснаците цената е ок - колкото е на другите предавки х2 , ама тук е по х 4.8 --> В БГ всичко е: - Дай да го натоварим този балък с цената, щото тази част много се разваля. Той като плати труда на майстора по сваляне качване на кутията дали 100, дали 240 лв - все тая.(- пък и сигурно малко хора се сещат - ти сети ли се като купуваше частите, да им оставиш в Балкан-Тупан-Стар 100-тина лв. бакшиш - да почерпиш за ремонта? Аз винаги се сещам, ама не им оставям. И ето затова ще са със 100-150 лв. по-скъпи частите, заради такива като мен /примерно/. Ама какво правят те - да си го местят от единия кашон в другия и да ти го подадат. Ако има някой за черпене, то е майсторът, дето три дена ще се мъчи с твоята кутия после да смени въпросните части.) При толкова труд не е оправдано да не смениш всички дефектни части. (така трябва да се правят нещата) Но понеже тук 15 лв. те натоварили, там 150 и накрая почваш да смяташ кое може да изкара още 3-5 години и да правиш компромиси. Например другите синхронизатори и да са тръгнали, няма да ги смениш, защото от труда няма как да се спести, почваш да мислиш как да спестиш от части. На практика се гледа да изкара още няколко години след ремонта - части излишно не се сменяват, че са скъпи. Ето затова съм против високите надценки, иначе като погледнеш никой не е закъсал чак толкова за тези 100-200 лв. Редактирано 26 ноември 2016 от dreadx Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 26 ноември 2016 Сподели Публикувано 26 ноември 2016 Оооохххх,човече, хората са представители на Мерцедес за България,там им е играта,там дерат още по-яко. Като не ти изнасят цените, ами поръчай си части не от Япония ами от Тринидад и Тобаго ако искаш. Във всички представителства са скъпи частите и труда. А моята кола я почнаха сутринта в 8-9 някъде и следобед към 3-4 беше готова без да са бързали и малко се чакаха и едни части. И не забравяй, някой не пестим откъм поддръжка на автомобила, а точно обратното сменяме когато леко започва да се обажда или някой неща даже превантивно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dinev-Galant Публикувано 26 ноември 2016 Автор Сподели Публикувано 26 ноември 2016 А, ето ако някой пита за какво се дразня на дребните циганийки и на алчните БГ-представители на марката. Както виждаш при руснаците цената е ок - колкото е на другите предавки х2 , ама тук е по х 4.8 --> В БГ всичко е: - Дай да го натоварим този балък с цената, щото тази част много се разваля. Той като плати труда на майстора по сваляне качване на кутията дали 100, дали 240 лв - все тая.(- пък и сигурно малко хора се сещат - ти сети ли се като купуваше частите, да им оставиш в Балкан-Тупан-Стар 100-тина лв. бакшиш - да почерпиш за ремонта? Аз винаги се сещам, ама не им оставям. И ето затова ще са със 100-150 лв. по-скъпи частите, заради такива като мен /примерно/. Ама какво правят те - да си го местят от единия кашон в другия и да ти го подадат. Ако има някой за черпене, то е майсторът, дето три дена ще се мъчи с твоята кутия после да смени въпросните части.) При толкова труд не е оправдано да не смениш всички дефектни части. (така трябва да се правят нещата) Но понеже тук 15 лв. те натоварили, там 150 и накрая почваш да смяташ кое може да изкара още 3-5 години и да правиш компромиси. Например другите синхронизатори и да са тръгнали, няма да ги смениш, защото от труда няма как да се спести, почваш да мислиш как да спестиш от части. На практика се гледа да изкара още няколко години след ремонта - части излишно не се сменяват, че са скъпи. Ето затова съм против високите надценки, иначе като погледнеш никой не е закъсал чак толкова за тези 100-200 лв.Това е самата истина и много точно описана ситуацията с части и цени и спестяване.Относно майсторлъка за един ден двама човека свалиха скоростната кутия с цялото нужно окачване,разглобиха кутията до 14:30 бяха готови и ако имах синхронизатора щяха до края на деня да изкарат 340лв.общо ама се наложи да изчакаме доставката...та с тия цени е много тегаво,ама се старая да сменя каквото е тръгнало и нищо излишно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.