kesten Публикувано 28 септември 2016 Сподели Публикувано 28 септември 2016 (редакция) Здравейте!След като преди време смених рефлекторните фарове с такива с лупи, „трябваше" да оползотворя функциите, идващи с тях: автоматично нивелиране и AFS-адаптивни светлини. Първото бе по-скоро наложително. След смяната на фаровете, загубих възможността за корекцията им от купето. Копчето не комуникира с моторчетата във фаровете. При пълен багажник се оказа, че заслепявам насрещните автомобили. И както вече знаем, окабеляването е налично. Остават само крайните елементи. Това са те: Преден датчик – 8651А095 Кабел за него – 8303А048 Гайка – MU000310 – 2бр. Клипс – MS480002 Винт – MB409438 Заден датчик – 8651А047 Кабел за него – 8303А052 Болт – MS240121 – 3бр. Управляващ блок (стар образец) –8634А022 При по-новите модели този блок е обединен с блока на AFS, т.е. други букси и явна несъвместимост. Капаче – 8050А018. След тази смяна, копчето вече е излишно. И двата датчика са разположени от дясната страна на автомобила. Започваме със задния. Сваляме задно дясно колело. На купето в подкалниковото пространство има два глухи отвора. „Прокарваме" ги с метчик, за да сме сигурни, че корозията не е съсипала резбата. С двата болта закрепваме датчика, а рамото му към носача, на който си има отвор. Зад дясната задна седалка на пода има отвор с гумена тапа. Той е предвиден през него да мине кабела от задния датчик. Там ни очаква букса. С това приключва монтажа на задния датчик. При предния е малко по-сложно. Някои препоръчват сваляне на предно дясно колело. Идеалния вариант е ако имате канал или подемник. Аз се задоволих със завъртане на волана пълен ляв. Вдигате предния капак и спускате датчика с кабела покрай десния подкалник. Ще се наложи да промушите пластмасовия кожух на кабела под маркуч, прикрепен за купето. Там има квадратен отвор, в който влиза клипса MS480002. С винта MB409438 закрепвате кожуха. В горния край има сива букса, която ще ползваме. Прехвърляме се долу при датчика. Закрепването му става с двете гайки за купето чрез две шпилки. На носача има два отвора. През единия минава винта, а в другия влиза контрата. След като сме готови, влизаме в купето за монтажа на управляващия блок. Мястото му е от дясната страна на жабката . За да стигнете до там, я сваляте. Там има две свободни букси. Едната е нашата, другата е за AFS. Няма как да ги объркате. Тук ползвате третия болт. С това монтажа е завършен. Остава да изпробвате. Става по няколко начина. Идеята е да промените ъглите на натоварване между предни и задни гуми. Прикарвате колата до стена. Отваряте предния капак. Пускате двигателя и фаровете. Упражнявате натиск, като задържате за малко. Моторчетата веднага сработват и променят лъча светлина. Отпускате и всичко се връща в изходно положение. Става и като отворите задния капак и от там упражните натиск. Следва да отидете на реглаж на фарове. Това е! Редактирано 28 септември 2016 от kesten 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.