Премини към съдържание

Има ли разлика в радиаторите за Колт 5


dimas4

Препоръчано мнение

Здравейте,

Откакто купихме Мицубишито минаха вече 9 години. Колицата си е супер и дано още да се държи и да ми върши работа.

Колата е Колт 5 , ГЛХ с климатик.

Радиатора, обаче преди година от един удар си взе да протича по малко, после спря, псле пак, но не нещо сериозно, т.е на 2 месеца по веднъж доливах по 1.2 литра. Последно време обаче на 1 месец по 3 литра и вече взе да става сериозно. Сега лятото е топло и водица върши работа, но зимата няма как да е, а и вече не се чувствам сигурен, че няма да се засили да прегрее. На няколко пъти вдига температура над средата и вече, като долея антифириз или вода, всичко е ок.

Питането ми е, тъй като намерих колега със запазен радиатор:

- Моята е с климати, неговата не е, моделите са същите, ще стане ли радиатора или не. Колегата е от друг град и няма как да пробваме,ок

Ще се напасне ли или няма? Това ми е питането.

 

ПП: Имам и един друг проблем, но не съм обръщал внимание досега, при рязко газ на 2,3-та отзаде гледам някав синкав дим, преди не съм забелязвал, но сега на няколко пъти поглеждам в огледалото и си пуши, при лек старт и леко подаване на газ мищо, всичко е ок. Никав дим няма.

 

Мерси предварително за отговорите и съветите.

 

Лек ден

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някой да отговори:

 

- Радиатора за парното на Колт с климатик 1998-ма, същия ли е по размери с този, който е без климатик 1998-ма?

- Аз имам 2 радиатора, за климатика единия и за парното, колегата има само един за парното. Ако го купя ще пасне ли на моята кола или са различни?

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли няма отговор, все пак реших, че тук най-добре ще ме информират?

Странно...

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Радиатора би трябвало да е същият.

Но за да няма грешка, дай номерата на рамите и на двата Колта.

За синият дим - почнала е да погорва масло.

Или от сегментите или през пропуските между стъблата на клапаните и направляващите ги втулки.

Най-добре първо да се замери компресията на цилиндрите, проблема може да се локализира само при един от тях...

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...