dimas4 Публикувано 5 септември 2016 Сподели Публикувано 5 септември 2016 Здравейте,Откакто купихме Мицубишито минаха вече 9 години. Колицата си е супер и дано още да се държи и да ми върши работа.Колата е Колт 5 , ГЛХ с климатик. Радиатора, обаче преди година от един удар си взе да протича по малко, после спря, псле пак, но не нещо сериозно, т.е на 2 месеца по веднъж доливах по 1.2 литра. Последно време обаче на 1 месец по 3 литра и вече взе да става сериозно. Сега лятото е топло и водица върши работа, но зимата няма как да е, а и вече не се чувствам сигурен, че няма да се засили да прегрее. На няколко пъти вдига температура над средата и вече, като долея антифириз или вода, всичко е ок.Питането ми е, тъй като намерих колега със запазен радиатор:- Моята е с климати, неговата не е, моделите са същите, ще стане ли радиатора или не. Колегата е от друг град и няма как да пробваме,окЩе се напасне ли или няма? Това ми е питането. ПП: Имам и един друг проблем, но не съм обръщал внимание досега, при рязко газ на 2,3-та отзаде гледам някав синкав дим, преди не съм забелязвал, но сега на няколко пъти поглеждам в огледалото и си пуши, при лек старт и леко подаване на газ мищо, всичко е ок. Никав дим няма. Мерси предварително за отговорите и съветите. Лек ден Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimas4 Публикувано 6 септември 2016 Автор Сподели Публикувано 6 септември 2016 Има ли някой да отговори: - Радиатора за парното на Колт с климатик 1998-ма, същия ли е по размери с този, който е без климатик 1998-ма?- Аз имам 2 радиатора, за климатика единия и за парното, колегата има само един за парното. Ако го купя ще пасне ли на моята кола или са различни? Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimas4 Публикувано 10 септември 2016 Автор Сподели Публикувано 10 септември 2016 (редакция) Никой ли няма отговор, все пак реших, че тук най-добре ще ме информират? Странно... Редактирано 12 септември 2016 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 12 септември 2016 Сподели Публикувано 12 септември 2016 (редакция) Радиатора би трябвало да е същият.Но за да няма грешка, дай номерата на рамите и на двата Колта.За синият дим - почнала е да погорва масло.Или от сегментите или през пропуските между стъблата на клапаните и направляващите ги втулки.Най-добре първо да се замери компресията на цилиндрите, проблема може да се локализира само при един от тях... Редактирано 12 септември 2016 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.