Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте, колеги

 

Ето, че ми остана време да направя една малка тема която би била интересна и полезна на доста хора.

 

От зимата Еклипса вече със сменена спирачна система. Изцяло са премахнати барабаните от зад и предните стандартни дискове и апарати с такива от Ево 8. За целта си взех втора употреба апарати с дискове от гореспоменатия лансер. До тук добре. При монтажа всичко пасва болт он, без проблем. Но само от пред :D Oт зад е доста по-сложно. Щом сa премахнати барабаните се слагат планки от Екипс 2G за който се захващат апаратите. Но на самите планки се отстраняват протекторите понеже опират в задната част на диска. Трябват и други части за ръчната спирачка такива от Екипс 2G пасват идеално. Жилото остава същото но се преправя закрепването му. Слагат се и други спирачни маркучи. Стоковете от пред стават и от зад. Като апаратите са напълно ревизирани. Изшлайфани до блясък и боядисани. Сменени са и гумичките на буталцата на всички апарати заедно със спирачните маркучи и болтовете за захващане и тези за обезвъздушаване и нови медни тръбички и не на последно място и лепенки. Дисковете са 320мм от пред и 300 от зад. За сега са стоковите от Ево. Накладките от зад са EBC Red Stuff а от пред ProDrive Blue :D След това са монтирани и джанти от Ево 8 Enkei. Те също са боядисани на ново и лакирани до блясък, понеже не бяха в много добър вид. А заради по-големите апарати не всяка джанта 17"-18" пасва. Трябва да са с размер. ЕТ38 8J 17" или 18" по избор. Предстои смяна на окачване, вероятно D2 и мотор от ЕВО 8 или в най-лошия случай целият му турбо сет ъп. От ново ще има ъпдейт на темата.

 

Специални благодарности на Делян и Вальо които отделиха доста време за този ъпгрейд.

 

Малко снимков материал преди и след....

 

 

 

Това представлявах, преди да бъдат подготвени не бяха в много добро състояние.

 

http://prikachi.com/images/908/8885908B.jpg

 

http://prikachi.com/images/909/8885909u.jpg

 

http://prikachi.com/images/909/8885909g.jpg

 

http://prikachi.com/images/909/8885909P.jpg

 

 

Тук започват да придобиват вид.

 

http://prikachi.com/images/910/8885910I.jpg

 

http://prikachi.com/images/915/8885915O.jpg

 

Медни тръбички понеже стандартните при развиването се счупиха.

 

http://prikachi.com/images/916/8885916X.jpg

 

Планките и болтовете също са подготвени.

 

http://prikachi.com/images/916/8885916m.jpg

 

http://prikachi.com/images/917/8885917W.jpg

 

Накладките от пред

 

http://prikachi.com/images/918/8885918h.jpg

 

Това са планките от 2G за захвата на апаратите и частите за ръчната.

 

http://prikachi.com/images/919/8885919f.jpg

 

http://prikachi.com/images/924/8885924I.jpg

 

Тук с премахнати протектори и боядисани.

 

http://prikachi.com/images/922/8885922H.jpg

 

http://prikachi.com/images/922/8885922D.jpg

 

Джантите също са боядисани

 

http://prikachi.com/images/949/8885949B.jpg

 

Премахване на барабаните и монтаж на апаратите.

 

http://prikachi.com/images/925/8885925c.jpg

 

http://prikachi.com/images/926/8885926C.jpg

 

http://prikachi.com/images/927/8885927Q.jpg

 

Ето това се получи след боядисването им.

 

http://prikachi.com/images/927/8885927M.jpg

 

http://prikachi.com/images/928/8885928K.jpg

Редактирано от Gotti
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето и монтирани

 

http://prikachi.com/images/929/8885929N.jpg

 

http://prikachi.com/images/931/8885931U.jpg

 

http://prikachi.com/images/932/8885932p.jpg

 

И в нов завършен вид плюс червени протектори за джантите.

 

http://prikachi.com/images/960/8885960B.jpg

 

http://prikachi.com/images/962/8885962L.jpg

 

http://prikachi.com/images/963/8885963J.jpg

 

http://prikachi.com/images/964/8885964w.jpg

Редактирано от Gotti
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Справил си се отлично колега, и крайния резултат е много добър, поне визуално...предполагам че и в спирането има осезаема разлика. Единственото което не ми побира акъла е как са могли да сложат барабани на тази кола :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм се питал защо е с барабани. Но вече разликата в спирането е несравнима. Все пак тези спирачки ги дават да спират мощност от 550+ коня на колелата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Днес си поиграх малко със спирачките пак :D Сложих афтърмаркет дискове (нарязани) от ЕВО 9. Стана така, че те са малко по дебели с около 3мм. от стоковите на ЕВО 8. Но изглеждат и стоят по-добре. Да се надявам да спират и да се охлаждат по-добре. Стандартните даже ще ги пусна да се продават. На някой ако му трябват да пише ;)

 

IMAG4128.jpg

 

 

IMAG4127.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...