Премини към съдържание

Проблем след смяна на ангренаж


Препоръчано мнение

Здравейте колеги, от няколко дни си обслужвам сериозно колата и днес я взех . Резултатите от смяната на окачването са впечетляващи, НО имам проблем след смяната на ангренажните ремъци и ролки.От сега се вижда, че ремъка е доста пренатегнат и вие. Също има и проблем след 3000 оборота колата бучи доста-като спортна, но невърви.

Майстора ми е приятел и не е правил такива митсубишита. Видял е доста зор със зацепването на ремука и да питам има ли нещо по специфично при зацепване и дали някой може да опише процедурата. Също е забелязъл, че и на маслената помпа има белези за зацепването и когато я е разглобил маслената помпа не е била на белег. Утре ще разглабяме и дано да помогне някой....

Поздрави !!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е те там на маслената помпа /балансния вал/ е заровено кучето. Белега съвпада 2 пъти, има отвор, развиваш болта и се вкарва отвертка и се върти докато потъне. Дръпни от нета service manual за да видите как са нещата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен в горната част на двата вала ремъка беше охлабен и от там тези проблеми.

Благодаря на откиклалите !!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...