MorganCreek Публикувано 29 юли 2016 Сподели Публикувано 29 юли 2016 Здравейте колеги, от няколко дни си обслужвам сериозно колата и днес я взех . Резултатите от смяната на окачването са впечетляващи, НО имам проблем след смяната на ангренажните ремъци и ролки.От сега се вижда, че ремъка е доста пренатегнат и вие. Също има и проблем след 3000 оборота колата бучи доста-като спортна, но невърви. Майстора ми е приятел и не е правил такива митсубишита. Видял е доста зор със зацепването на ремука и да питам има ли нещо по специфично при зацепване и дали някой може да опише процедурата. Също е забелязъл, че и на маслената помпа има белези за зацепването и когато я е разглобил маслената помпа не е била на белег. Утре ще разглабяме и дано да помогне някой....Поздрави !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 29 юли 2016 Сподели Публикувано 29 юли 2016 Е те там на маслената помпа /балансния вал/ е заровено кучето. Белега съвпада 2 пъти, има отвор, развиваш болта и се вкарва отвертка и се върти докато потъне. Дръпни от нета service manual за да видите как са нещата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MorganCreek Публикувано 30 юли 2016 Автор Сподели Публикувано 30 юли 2016 Проблема е решен в горната част на двата вала ремъка беше охлабен и от там тези проблеми. Благодаря на откиклалите !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MorganCreek Публикувано 8 август 2016 Автор Сподели Публикувано 8 август 2016 Колеги, какви ще са последствията, ако маслената помпа не е зацепена като трябва ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.