alf Публикувано 10 юли 2007 Сподели Публикувано 10 юли 2007 Искам да заменя гарнитурата ,но ми казаха че такава няма а се слага само силикон.Има ли особености процедурата ?Да се наемам ли сам или да ходя в сервиз? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 юли 2007 Сподели Публикувано 10 юли 2007 Силикон е там, можеш да го направиш и сам, зависи колко те бива, трябва да имаш ключе 10 и може би ще трябва да свалиш напречната греда , която минава м/у мотора и ск. кутия........щото 3ще ти пречи да свалиш картера............сваляш го ,като го оотлепваш той няма да падне веднага щом си развил болтчетата, след това го почистваш мн. добре, и от към блока също, след това мажеш със силикон равномерно, но не много , защото при слагането ще се "разпльока" и може да попадне в картера а това не е добре..............и стягаш болтчетата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alf Публикувано 10 юли 2007 Автор Сподели Публикувано 10 юли 2007 10x Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alf Публикувано 14 юли 2007 Автор Сподели Публикувано 14 юли 2007 Работата се оказа по сложна ,оказа се че трябва да свалям и колекторите(изпускателните).Явно ще има и втори опит.Ако някой има опит да казва, че на "тъмно" се работи трудно.Междувременно възникна въпрос и със скоростния лост. Има луфт по верикала ,има ли начин за обирането му? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.