Премини към съдържание

гарнитура картер


Препоръчано мнение

Искам да заменя гарнитурата ,но ми казаха че такава няма а се слага само силикон.

Има ли особености процедурата ?

Да се наемам ли сам или да ходя в сервиз?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Силикон е там, можеш да го направиш и сам, зависи колко те бива, трябва да имаш ключе 10 и може би ще трябва да свалиш напречната греда , която минава м/у мотора и ск. кутия........щото 3ще ти пречи да свалиш картера............сваляш го ,като го оотлепваш той няма да падне веднага щом си развил болтчетата, след това го почистваш мн. добре, и от към блока също, след това мажеш със силикон равномерно, но не много , защото при слагането ще се "разпльока" и може да попадне в картера а това не е добре..............и стягаш болтчетата

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Работата се оказа по сложна ,оказа се че трябва да свалям и колекторите(изпускателните).Явно ще има и втори опит.

Ако някой има опит да казва, че на "тъмно" се работи трудно.

Междувременно възникна въпрос и със скоростния лост. Има луфт по верикала ,има ли начин за обирането му?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...