Стайер Публикувано 2 април 2016 Сподели Публикувано 2 април 2016 Здравейте приятели!В тази тема искам да ви разкажа за облекчение шайба колянов вал. Фабричните инженерите така или иначе намаляване на теглото на въртящи се маси. В процеса на комуникация с двигатели Митсубиси, срещал двигатели от началото на 80-те. Те ролка е гласове от чугун и тежи по 5 кг. Постепенно теглото намалява. Дори и да вземе за пример ролка от 4G64, в stock тежи 2300г. Ролка се състои от 3 части. Външна стоманена гумен амортисьор и вътрешната част. На 69м моторе го оттеглил, за сметка на средната част е направена от алуминий.Аз взвесил ролка.http://s05.radikal.ru/i178/1603/1e/32da844a6928.jpgТова тежи 1772 грама. Аз много говоря за американски и австралийски сайтове. Там има много графики с диностенда. Лесен ролка носи 5-7 коне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стайер Публикувано 2 април 2016 Автор Сподели Публикувано 2 април 2016 Първоначално е планирано просто да си купите леки ролка. Разглеждането на интернет, открих, че по-голямата част от шайби от Китай. Шайби, направени в Щатите или Европа са много скъпи.Така се случи, че моят другар като веднъж се оказа ролка от Китай. Аз го помолих да даде образмерить и като цяло върху качеството на страницата. Резултатът ме разочарова.http://s017.radikal.ru/i442/1603/0c/4547a203c086.jpgНа снимките изглежда добре. Но в действителност, доста лайна. Има забоины на работната част. Чистотата на обработка ниска.Но дори ако затворите очите има два много сериозни недостатъка.1) Той е намален диаметър. 125мм вместо 168 мм .2) Металл ничем не защищен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стайер Публикувано 2 април 2016 Автор Сподели Публикувано 2 април 2016 В описанието е написано, че е изработена от сплав 6061. Еми това е авиационен алуминий. В Русия това е аналог на АД-33. Но за детайли работещи на триене не е най-добрият вариант. Още повече без някаква допълнителна обработка или втвърдяване. Взето решение за производство на шайби, соблюдаяя всички технологии. Започнахме с избора на материал. АД33 това авиаль. Той е за всички параметри отстъпи дюралю. С обработени така (Д16Т) по всички параметри ще бъдат по-издръжливи в сравнение с по-лесно от 6061. Американският аналог на Д16Т това е сплав 2024Т1. Какво губи дюраль авиалю, това е устойчивост на корозия. Но това лесно се премахват с помощта на специални покрития.http://s010.radikal.ru/i311/1603/c0/da7311248483.jpghttp://s016.radikal.ru/i337/1603/ce/d6610924113b.jpgНаправих няколко 3D модели и чертежи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стайер Публикувано 2 април 2016 Автор Сподели Публикувано 2 април 2016 На последния модел правиш много подробен чертеж.http://s011.radikal.ru/i318/1603/24/6450a09ee5f9.jpgИ да закупите на детайла шайби за колянов валhttp://s008.radikal.ru/i303/1603/57/90f847dc1599.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стайер Публикувано 2 април 2016 Автор Сподели Публикувано 2 април 2016 Шайби аз правя в авиационния завод. Това заготовки.http://s017.radikal.ru/i403/1603/b9/c65b37af760c.jpghttp://s019.radikal.ru/i607/1603/cc/05422e50544d.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стайер Публикувано 2 април 2016 Автор Сподели Публикувано 2 април 2016 Толкова озвучивал, което се изисква антикоррозионное покритие. В производството има огромен спектър от покрития за дюралевых детайли. За нас е избрано покритие анокс черен. Това анодное оксидирование с дебелина на защитния слой 60мк. Много твърдо, износостойкое. Искам да кажа, китайски изделия от цветни, имат само декоративни настилки 5-10мк. Т.е. те изпълняват само декоративна функция, не защитава детайл на живо.http://s019.radikal.ru/i612/1603/a4/9205fde62ba4.jpghttp://s019.radikal.ru/i637/1603/85/70ce59b1832b.jpghttp://s017.radikal.ru/i400/1603/f9/af34e1e75ac8.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стайер Публикувано 2 април 2016 Автор Сподели Публикувано 2 април 2016 Така че, шайби, изработени. http://s019.radikal.ru/i633/1603/6a/1bd3145ccb59.jpg561 г. Отслабна с повече от три пъти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стайер Публикувано 2 април 2016 Автор Сподели Публикувано 2 април 2016 Но тъй като аз продавам шайби по целия свят, той трябва да се нанесе лого. Това е направено с помощта на лазер.http://s010.radikal.ru/i312/1603/41/2b3bcda57c81.jpghttp://s50.radikal.ru/i130/1603/de/cd72c969057d.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стайер Публикувано 2 април 2016 Автор Сподели Публикувано 2 април 2016 Следващата стъпка трябва да направите опаковката.http://s017.radikal.ru/i407/1603/b8/c2c60cfe6a9c.jpghttp://s017.radikal.ru/i402/1603/05/71bf4541b935.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стайер Публикувано 2 април 2016 Автор Сподели Публикувано 2 април 2016 В крайна форма изглежда така.http://i026.radikal.ru/1603/dd/0173c11492aa.jpghttp://s50.radikal.ru/i128/1603/5d/872c14210206.jpgТова е всичко. Вашите коментари.Стайер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стайер Публикувано 2 април 2016 Автор Сподели Публикувано 2 април 2016 Ако четете на английски, ето линк към американски сайт Эклипс 4G. http://club4g.org/board/4g-eclipse-gs-se-specific/96482-stayer-lightweight-crankshaft-pulley.htmlТам и преглед на купувача като инсталирате. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.