Премини към съдържание

Стайер

Потребител
  • От него общо

    133
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    3

Стайер беше най-активен на 2 април 2016

Стайер има най-харесвано съдържание!

За Стайер

  • Рожден ден 09/04/1970

Местоживеене

  • Град
    Россия Пермь

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Galant IX (4G69 mivec turbo)

Стайер's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

7

Репутация

  1. Ако четете на английски, ето линк към американски сайт Эклипс 4G. http://club4g.org/board/4g-eclipse-gs-se-specific/96482-stayer-lightweight-crankshaft-pulley.html Там и преглед на купувача като инсталирате.
  2. В крайна форма изглежда така. http://i026.radikal.ru/1603/dd/0173c11492aa.jpg http://s50.radikal.ru/i128/1603/5d/872c14210206.jpg Това е всичко. Вашите коментари. Стайер.
  3. Следващата стъпка трябва да направите опаковката. http://s017.radikal.ru/i407/1603/b8/c2c60cfe6a9c.jpg http://s017.radikal.ru/i402/1603/05/71bf4541b935.jpg
  4. Но тъй като аз продавам шайби по целия свят, той трябва да се нанесе лого. Това е направено с помощта на лазер. http://s010.radikal.ru/i312/1603/41/2b3bcda57c81.jpg http://s50.radikal.ru/i130/1603/de/cd72c969057d.jpg
  5. Така че, шайби, изработени. http://s019.radikal.ru/i633/1603/6a/1bd3145ccb59.jpg 561 г. Отслабна с повече от три пъти.
  6. Толкова озвучивал, което се изисква антикоррозионное покритие. В производството има огромен спектър от покрития за дюралевых детайли. За нас е избрано покритие анокс черен. Това анодное оксидирование с дебелина на защитния слой 60мк. Много твърдо, износостойкое. Искам да кажа, китайски изделия от цветни, имат само декоративни настилки 5-10мк. Т.е. те изпълняват само декоративна функция, не защитава детайл на живо. http://s019.radikal.ru/i612/1603/a4/9205fde62ba4.jpg http://s019.radikal.ru/i637/1603/85/70ce59b1832b.jpg http://s017.radikal.ru/i400/1603/f9/af34e1e75ac8.jpg
  7. Шайби аз правя в авиационния завод. Това заготовки. http://s017.radikal.ru/i403/1603/b9/c65b37af760c.jpg http://s019.radikal.ru/i607/1603/cc/05422e50544d.jpg
  8. На последния модел правиш много подробен чертеж. http://s011.radikal.ru/i318/1603/24/6450a09ee5f9.jpg И да закупите на детайла шайби за колянов вал http://s008.radikal.ru/i303/1603/57/90f847dc1599.jpg
  9. В описанието е написано, че е изработена от сплав 6061. Еми това е авиационен алуминий. В Русия това е аналог на АД-33. Но за детайли работещи на триене не е най-добрият вариант. Още повече без някаква допълнителна обработка или втвърдяване. Взето решение за производство на шайби, соблюдаяя всички технологии. Започнахме с избора на материал. АД33 това авиаль. Той е за всички параметри отстъпи дюралю. С обработени така (Д16Т) по всички параметри ще бъдат по-издръжливи в сравнение с по-лесно от 6061. Американският аналог на Д16Т това е сплав 2024Т1. Какво губи дюраль авиалю, това е устойчивост на корозия. Но това лесно се премахват с помощта на специални покрития. http://s010.radikal.ru/i311/1603/c0/da7311248483.jpg http://s016.radikal.ru/i337/1603/ce/d6610924113b.jpg Направих няколко 3D модели и чертежи.
  10. Първоначално е планирано просто да си купите леки ролка. Разглеждането на интернет, открих, че по-голямата част от шайби от Китай. Шайби, направени в Щатите или Европа са много скъпи. Така се случи, че моят другар като веднъж се оказа ролка от Китай. Аз го помолих да даде образмерить и като цяло върху качеството на страницата. Резултатът ме разочарова. http://s017.radikal.ru/i442/1603/0c/4547a203c086.jpg На снимките изглежда добре. Но в действителност, доста лайна. Има забоины на работната част. Чистотата на обработка ниска. Но дори ако затворите очите има два много сериозни недостатъка. 1) Той е намален диаметър. 125мм вместо 168 мм . 2) Металл ничем не защищен.
  11. Здравейте приятели! В тази тема искам да ви разкажа за облекчение шайба колянов вал. Фабричните инженерите така или иначе намаляване на теглото на въртящи се маси. В процеса на комуникация с двигатели Митсубиси, срещал двигатели от началото на 80-те. Те ролка е гласове от чугун и тежи по 5 кг. Постепенно теглото намалява. Дори и да вземе за пример ролка от 4G64, в stock тежи 2300г. Ролка се състои от 3 части. Външна стоманена гумен амортисьор и вътрешната част. На 69м моторе го оттеглил, за сметка на средната част е направена от алуминий. Аз взвесил ролка. http://s05.radikal.ru/i178/1603/1e/32da844a6928.jpg Това тежи 1772 грама. Аз много говоря за американски и австралийски сайтове. Там има много графики с диностенда. Лесен ролка носи 5-7 коне.
  12. Производство от началото (дизайн) до края (готов продукт) - много скъпо. Аз исках да направя серийно производство, но не намери спонсори. На този етап ние правим монтаж на вентилатори SC-14 от Toyotas. Това е по-лесно и по-евтино.
  13. Нататък, във автомобил. http://s019.radikal.ru/i614/1512/76/93e31e70df0d.jpg http://s013.radikal.ru/i325/1512/7b/3a94c8a976fa.jpg http://s020.radikal.ru/i717/1512/d6/1afcd6d56ccc.jpg http://s018.radikal.ru/i512/1512/b9/3430454c3923.jpg http://s017.radikal.ru/i429/1512/79/b52b3cbb0f0e.jpg Колата стана изглежда по-агресивно и е вълнуващо. И най-важното, е уникално. Това е всичко. Коментирайте, да зададете въпроси. Стайер.
  14. Вътрешната част и долния рафт на боя в черен мат. И си поставяме за окото. http://s54.radikal.ru/i146/1003/fa/9df03c7fe141.jpg http://s017.radikal.ru/i413/1512/f6/251dac92cf7b.jpg
×
×
  • Създаване...