Премини към съдържание

било иновация за българия


valkanov

Препоръчано мнение

зарибяват ме да ходя на тази процедура

някакво си азотно почистване дрън дрън :icon_doh:

VitaMotors. С помощта на водорода, черните нагари са почти напълно премахнати от вашия двигател само за 30 минути, което помага на автомобила ви да работи като нов !

Ефектът от почистването с VitaMotors е забележителен.

Благодарение на революционната технология, водородът е вкаран директно в горивния процес и елиминира до 75% от съществуващите окислителни отлагания, които пречат на двигател да работи с пълен капацитет.

ето и линк към страницата на VitaMotors http://www.vita-motors.com/#services

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем нова процедура

http://bgh2society.org/2010/06/ecoproject/

За шест години се е наложила в цял свят. Лошото е, че май никой не вярва в нея. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

зарибяват ме да ходя на тази процедура

някакво си азотно почистване дрън дрън :icon_doh:

VitaMotors. С помощта на водорода, черните нагари са почти напълно премахнати от вашия двигател само за 30 минути, което помага на автомобила ви да работи като нов !

Ефектът от почистването с VitaMotors е забележителен.

Благодарение на революционната технология, водородът е вкаран директно в горивния процес и елиминира до 75% от съществуващите окислителни отлагания, които пречат на двигател да работи с пълен капацитет.

ето и линк към страницата на VitaMotors http://www.vita-motors.com/#services

......в Дунев има подобна система, но.......един приятел ходи преди 1 година там, уж било не знам си кво ,ала бала.......после ,след 2-3 месеца се наложи да сваляме колектора и хоп,познай....нагара си седеше там в обилно количество....не знам какво са правили, нито пък какво прави на 100% ,но факта си е факт......после, след едно 6-8 месеца, даме преди 2 седмици ,отново се наложи да свалиме част колектора за да може да смениме гарнитура капак клапани и пак изненада,нагар имаше след като го изчистихме,макар и не чак толкова като преди това, но си беше солиден.......това показва качеството на нашите горива + факта, че колите се ползват малко и с чести стартирания градско......за това ,който има дизел, препоръката ми е всеки месец поне веднъж да се разходи до Пловдив и обратно за да може да издуха нагара.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От сайта на сервиза не ми стана ясно какъв е принципът на това "водородно почистване", какви химични реакции протичат, какви са продуктите на тези реакции и как се отстраняват от системата, т.е. къде се дяват.

Иначе звучи прекрасно.... подозрително прекрасно.

Но ако за 50 лв. без ДДС собственикът започва да диша по леко- к'во му плащаш :).

 

P.S. Познавам един (учЕн :)) от Българско Водородно Общество... е няма такъв мошеник и търчи-лъжи :). Явно подобни идеи събират подобно мушмороци :).

Редактирано от Т. Минтов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

началото на май като се прибера в българия ще ида да мина от там и ще пиша за резултата

дали как и на какъв принцип работи и точно къде отиват всички тези нагари и окиси

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.

.... къде отиват всички тези нагари и окиси.....

........как къде ? В двигателя, и се разчита че нагара е по мек материал от двигателя и че няма да му навреди, което е така донякъде, но съм виждал нагар като камък.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

........как къде ? В двигателя, и се разчита че нагара е по мек материал от двигателя и че няма да му навреди, което е така донякъде, но съм виждал нагар като камък.....

 

е това е само дето беше на дросела а за колекторите няма смисъл да говорим http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_crying.gifpost-18319-033640200 1458671514_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Те джедайките така си произвеждат нагар... :D

Моят ЕГР например е затапен от доста години.

Освен това, преди да сменя маслото, правя следната процедура:

Хващам някой колега за помощник и го курдисвам зад волана.

Отварям капака и разкачвам въздуховода непосредствено преди дроселовата клапа.

Колегата пали и дава газ на макс на равномерни цикли, а аз започвам да пръскам в дросела на плавни откоси от долният шпрей.

За 10 минути си нямате на идея колко сажди излизат от ауспуха.

След като спрея свърши, свързвам пак дросела към филтъра с въздуховода и почвам рязко подаване на газ, на кратки откоси още 5-6 минути, докато от ауспуха визуално спре да излиза черен материал....

Определено джедая се разсънва след процедурата и реагира по-нервно и бързо на педала за газта. :D

Спрея е към двадесетина лева.

post-2950-080535700 1458675013_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...