valkanov Публикувано 20 март 2016 Сподели Публикувано 20 март 2016 зарибяват ме да ходя на тази процедуранякакво си азотно почистване дрън дрън :icon_doh: VitaMotors. С помощта на водорода, черните нагари са почти напълно премахнати от вашия двигател само за 30 минути, което помага на автомобила ви да работи като нов !Ефектът от почистването с VitaMotors е забележителен.Благодарение на революционната технология, водородът е вкаран директно в горивния процес и елиминира до 75% от съществуващите окислителни отлагания, които пречат на двигател да работи с пълен капацитет.ето и линк към страницата на VitaMotors http://www.vita-motors.com/#services Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 20 март 2016 Сподели Публикувано 20 март 2016 Съвсем нова процедура http://bgh2society.org/2010/06/ecoproject/За шест години се е наложила в цял свят. Лошото е, че май никой не вярва в нея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 март 2016 Сподели Публикувано 20 март 2016 зарибяват ме да ходя на тази процедуранякакво си азотно почистване дрън дрън :icon_doh: VitaMotors. С помощта на водорода, черните нагари са почти напълно премахнати от вашия двигател само за 30 минути, което помага на автомобила ви да работи като нов !Ефектът от почистването с VitaMotors е забележителен.Благодарение на революционната технология, водородът е вкаран директно в горивния процес и елиминира до 75% от съществуващите окислителни отлагания, които пречат на двигател да работи с пълен капацитет.ето и линк към страницата на VitaMotors http://www.vita-motors.com/#services......в Дунев има подобна система, но.......един приятел ходи преди 1 година там, уж било не знам си кво ,ала бала.......после ,след 2-3 месеца се наложи да сваляме колектора и хоп,познай....нагара си седеше там в обилно количество....не знам какво са правили, нито пък какво прави на 100% ,но факта си е факт......после, след едно 6-8 месеца, даме преди 2 седмици ,отново се наложи да свалиме част колектора за да може да смениме гарнитура капак клапани и пак изненада,нагар имаше след като го изчистихме,макар и не чак толкова като преди това, но си беше солиден.......това показва качеството на нашите горива + факта, че колите се ползват малко и с чести стартирания градско......за това ,който има дизел, препоръката ми е всеки месец поне веднъж да се разходи до Пловдив и обратно за да може да издуха нагара....... 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 20 март 2016 Сподели Публикувано 20 март 2016 (редакция) От сайта на сервиза не ми стана ясно какъв е принципът на това "водородно почистване", какви химични реакции протичат, какви са продуктите на тези реакции и как се отстраняват от системата, т.е. къде се дяват.Иначе звучи прекрасно.... подозрително прекрасно.Но ако за 50 лв. без ДДС собственикът започва да диша по леко- к'во му плащаш . P.S. Познавам един (учЕн ) от Българско Водородно Общество... е няма такъв мошеник и търчи-лъжи . Явно подобни идеи събират подобно мушмороци . Редактирано 20 март 2016 от Т. Минтов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valkanov Публикувано 20 март 2016 Автор Сподели Публикувано 20 март 2016 началото на май като се прибера в българия ще ида да мина от там и ще пиша за резултата дали как и на какъв принцип работи и точно къде отиват всички тези нагари и окиси Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 март 2016 Сподели Публикувано 20 март 2016 ..... къде отиват всички тези нагари и окиси.............как къде ? В двигателя, и се разчита че нагара е по мек материал от двигателя и че няма да му навреди, което е така донякъде, но съм виждал нагар като камък..... 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valkanov Публикувано 22 март 2016 Автор Сподели Публикувано 22 март 2016 ........как къде ? В двигателя, и се разчита че нагара е по мек материал от двигателя и че няма да му навреди, което е така донякъде, но съм виждал нагар като камък..... е това е само дето беше на дросела а за колекторите няма смисъл да говорим http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_crying.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 22 март 2016 Сподели Публикувано 22 март 2016 Те джедайките така си произвеждат нагар... :D Моят ЕГР например е затапен от доста години.Освен това, преди да сменя маслото, правя следната процедура:Хващам някой колега за помощник и го курдисвам зад волана.Отварям капака и разкачвам въздуховода непосредствено преди дроселовата клапа.Колегата пали и дава газ на макс на равномерни цикли, а аз започвам да пръскам в дросела на плавни откоси от долният шпрей.За 10 минути си нямате на идея колко сажди излизат от ауспуха.След като спрея свърши, свързвам пак дросела към филтъра с въздуховода и почвам рязко подаване на газ, на кратки откоси още 5-6 минути, докато от ауспуха визуално спре да излиза черен материал....Определено джедая се разсънва след процедурата и реагира по-нервно и бързо на педала за газта. :DСпрея е към двадесетина лева. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.