Премини към съдържание

Mалко помощ за Space Star


dimitrov_83

Препоръчано мнение

Здравейте колеги обмислям да си взема Space Star 1.6 или 1.8mpi защото искам да му сложа ГИ доста четох но никаде не видях информация за автоматиците им а мисля да е автоматик,ще съм благодарен за всякаква информация свързана с автоматика на Space Star

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги обмислям да си взема Space Star 1.6 или 1.8mpi защото искам да му сложа ГИ доста четох но никаде не видях информация за автоматиците им а мисля да е автоматик,ще съм благодарен за всякаква информация свързана с автоматика на Space Star

 

 

 

двигател

 

с 82/86 к.с., а след това 1 600-кубиковите версии с 98 коня. GDi-моторите с обем 1.8 литра (122 к.с.) се срещат по-рядко и за това има обяснение. Не са особено сполучливи и определено изпитват трудности със "смилането" на родния бензин

. В известна степен същото важи и за 1.9-литровия турбодизел от Renault (102 или 115 коня).(това не важи за 1.8-112кс)

Базовият бензинов агрегат не обича повишените натоварвания. След продължителни преходи с висока скорост са отбелязани случаи на строшени сегменти. В подобни случаи не са рядкост и повредени накрайници на свещите. Дефектът се познава по пробивите в работата на двигателя в диапазона между 1 800 и 2 200 об/мин. С особена издръжливост не се отличава и модулът на запалването, изпълнен в блок с бобината (останалите бензинови модификации разполагат с отделни бобини), а цената му предизвиква сърцебиене.

 

Макар и не до степента на 1.8 GDi, 1.6-литровият двигател също чувствителен към качеството на бензина. Калпавото гориво предизвиква нагари и вреди на електронния блок за управление на работата на мотора. Въпреки това този агрегат си остава най-удачният избор от цялата гама. На обратния полюс е топмоторът с непосредствено впръскване на бензина.

 

Статистиките на техническите служби дават противоречиви оценки за

 

скоростните кутии

 

на Space Star. Отзивите за автоматичните трансмисии с 4 предавки са повече от ласкави, докато за механичните е точно обратното. Доставят се от Renault и често страдат от течове на масло от семерингите, износен механизъм за превключване на скоростите и повреден фиксиращ пръстен на зъбното колело на пета предавка. И двата типа трансмисии се обслужват само с фирмено масло Elf, което трябва да се сменя на всеки 40 000 км.

 

На фона на тези проблеми ресурсът на

 

ходовата част

 

може само да радва. Окачването е по-скоро твърдо, а благодарение на независимата конструкция автомобилът демонстрира отлично пътно поведение. Сериозни капиталовложения се налагат едва след 100 000 км. Преди това обикновено се инвестира само в дребни детайли като втулки и стойки на стабилизаторите.Space Star не е лишен от недостатъци, но ги компенсира с цена. Моделът е относително евтин за възрастта си и по стандартите на класа. На вторичния пазар обаче определено има по-качествени предложения

Редактирано от BO4O1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега с двигателите съм наясно че на 1,6-98к,с и 1,8-112к,с газ се слага без проблеми инт ме повече автоматика дали е добър с колко скорости е и.т

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега с двигателите съм наясно че на 1,6-98к,с и 1,8-112к,с газ се слага без проблеми инт ме повече автоматика дали е добър с колко скорости е и.т

 

 

скоростните кутии

 

на Space Star. Отзивите за автоматичните трансмисии с 4 предавки са повече от ласкави, докато за механичните е точно обратното. Доставят се от Renault и често страдат от течове на масло от семерингите, износен механизъм за превключване на скоростите и повреден фиксиращ пръстен на зъбното колело на пета предавка. И двата типа трансмисии се обслужват само с фирмено масло Elf, което трябва да се сменя на всеки 40 000 км.

 

Явно не си прочел откъса за скоростните кутии,оскъдна информация но това е....

В автомобилните харектеристики хвалят автоматика,но реално не знам,не съм имал досег до автоматик,моята е ръчка и съм доволен за сега,дано и така да си остане.

Редактирано от BO4O1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доволен ли си от двигателя не е ли слаб за купето?Колко излиза едно обслужване каква му е максималната скорост какъв разход дава газ/бензин,питам те защото карам сеат толедо 1.9тди -150коня и съм сигорен че много ще ми малее но пълно щастие няма

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доволен ли си от двигателя не е ли слаб за купето?Колко излиза едно обслужване каква му е максималната скорост какъв разход дава газ/бензин,питам те защото карам сеат толедо 1.9тди -150коня и съм сигорен че много ще ми малее но пълно щастие няма

 

 

Ами определено не е като дизел 150кс. :) но добре се държи двигателя,доста е пъргаво автомобилчето,на втора си вдига до 80-90 км..Аз имах Пасат В-4 115кс. 4х4.и на мен не ми е голяма разликата.Купето на колата не е голямо, просто създава илюзия защото е малко по-високо,мисля че беше 1200кг. Максималната му скорост е 190 по каталог и толкова си вдига.Двигателя работи доста тихо и стегнато,даже като си отвън колата трябва да се заслушаш за да разбереш че работи.Повевчето японски двигатели са така. По принцип 1,6 се води най търсеният мотор,незнам дали ще е кой знае каква разликата с 1,8,освен ако си навит да плащаш 100 лв. повече за данък за 12кс.... ти си преценяш.Разхода ми в града е около 8-9,извънградско 5,5-6л при културно каране,все пак това е прилежно семейно автомобилче не става за гонки.Газ не съм слагал мисля и да не слагам за сега,Пасата го карах 10г. на газ и до гуша ми е дошло.

За обслужването: едва ли ще намериш друга кола 2003-2004г с подобно обслужване.ремък и ролка 100-120 лв. пистовите са два но не съм ги сменял защото са читави.Свещи-7лв. бройката,окачването е обикновенно;носачи-120-150 лв тампони-20лв.и т.н.Съединителя е 250лв оригиналния който е на колата(Валео) В 70% ОТ СЛУЧАИТЕ СЕ СМЕНЯ ЗАЩОТО Е ДАДЕН ЗА ОКОЛО 100 000км. така че гледай добре като купуваш.Моят го смених защото лагерът му беше мн. зле.

В общи линии това ако съм пропуснал нещо питай.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като цяла като гледам данните на 1,6-1,8mpi няма голяма разлика като цени за обслужване спрямо мойта кола е бих казал без пари :D първото ми обслужване беше 650лв а съединителя ми е близо 1000лв.Дано се включи някой колега с автоматик

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като цяла като гледам данните на 1,6-1,8mpi няма голяма разлика като цени за обслужване спрямо мойта кола е бих казал без пари :D първото ми обслужване беше 650лв а съединителя ми е близо 1000лв.Дано се включи някой колега с автоматик

 

 

Неща да те отчайвам,но ако гледаш автоматика който се продава вав Варна, нов внос.1,6 май го няма вече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В момента още нищо не гледа просто събирам мнения за тия автоматици ама никой от никаде не пише

 

 

Ами автоматиците са рядкост за това.Като цяло колата си е рядкост,а и автоматик още повече.В момента мисля че има една 1,6 и една 1,8 автоматик. нов внос 2003г.

 

Я виж това на снимки хваща окото. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11448299853185650&slink=brafg6

 

Но имай на предвид че повечето са от Германия и има доста ръждясали.От Италия са по рядко.

Редактирано от BO4O1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дам тва го гледах и хваща окото поразгледах само трябва да реша втора кола ли ще е или единствена защото мн си харесвам вървенето на дизела :D а като свикнеш да ти върви колата после е мн тегаво

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и моите впечатления от колата ми.А именно Мицубиши спейс стар 1.6,2002г.Преди да продам корсата си казах,че следващата ми кола ще е японска.Просто не съм имал такава.Но когато почнах да търся се насочих към Зафира и такава тръгнах да търся.След доста обикаляне по дупнишкия пазар окото ми се спря на мицубишито.Просто нямаше за какво да се захвана като забележки.И ето че вече съм с нея 5000км.Равносметката като разходи:Ремъци,ролки,спирачни дискове ,накладки,свещи/иридиум/,бобини,масла, филтри,и най важното-газов инжекцион-общо2400лв.,като не съм правил компромис с качеството на частите + регистрацията още 350 и станаха около 2800 и цената за която я взех всичко ми стъпи на 6500.На някой ще му се видят много,но сега определено мога да кажа,че имам перфектната кола,а и най важното я чувствам като такава.Много пъргава,стабилна на пътя,икономична/8 на 100 газ/,широка и комфортна,с достатъчно голям багажник.Без притеснения за изпреварвания,даже и на стръмни участъци.С една дума мога сам да се поздравя за избора който направих :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...