dimitrov_83 Публикувано 17 декември 2015 Сподели Публикувано 17 декември 2015 Здравейте колеги обмислям да си взема Space Star 1.6 или 1.8mpi защото искам да му сложа ГИ доста четох но никаде не видях информация за автоматиците им а мисля да е автоматик,ще съм благодарен за всякаква информация свързана с автоматика на Space Star Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BO4O1 Публикувано 17 декември 2015 Сподели Публикувано 17 декември 2015 (редакция) Здравейте колеги обмислям да си взема Space Star 1.6 или 1.8mpi защото искам да му сложа ГИ доста четох но никаде не видях информация за автоматиците им а мисля да е автоматик,ще съм благодарен за всякаква информация свързана с автоматика на Space Star двигател с 82/86 к.с., а след това 1 600-кубиковите версии с 98 коня. GDi-моторите с обем 1.8 литра (122 к.с.) се срещат по-рядко и за това има обяснение. Не са особено сполучливи и определено изпитват трудности със "смилането" на родния бензин. В известна степен същото важи и за 1.9-литровия турбодизел от Renault (102 или 115 коня).(това не важи за 1.8-112кс) Базовият бензинов агрегат не обича повишените натоварвания. След продължителни преходи с висока скорост са отбелязани случаи на строшени сегменти. В подобни случаи не са рядкост и повредени накрайници на свещите. Дефектът се познава по пробивите в работата на двигателя в диапазона между 1 800 и 2 200 об/мин. С особена издръжливост не се отличава и модулът на запалването, изпълнен в блок с бобината (останалите бензинови модификации разполагат с отделни бобини), а цената му предизвиква сърцебиене. Макар и не до степента на 1.8 GDi, 1.6-литровият двигател също чувствителен към качеството на бензина. Калпавото гориво предизвиква нагари и вреди на електронния блок за управление на работата на мотора. Въпреки това този агрегат си остава най-удачният избор от цялата гама. На обратния полюс е топмоторът с непосредствено впръскване на бензина. Статистиките на техническите служби дават противоречиви оценки за скоростните кутии на Space Star. Отзивите за автоматичните трансмисии с 4 предавки са повече от ласкави, докато за механичните е точно обратното. Доставят се от Renault и често страдат от течове на масло от семерингите, износен механизъм за превключване на скоростите и повреден фиксиращ пръстен на зъбното колело на пета предавка. И двата типа трансмисии се обслужват само с фирмено масло Elf, което трябва да се сменя на всеки 40 000 км. На фона на тези проблеми ресурсът на ходовата част може само да радва. Окачването е по-скоро твърдо, а благодарение на независимата конструкция автомобилът демонстрира отлично пътно поведение. Сериозни капиталовложения се налагат едва след 100 000 км. Преди това обикновено се инвестира само в дребни детайли като втулки и стойки на стабилизаторите.Space Star не е лишен от недостатъци, но ги компенсира с цена. Моделът е относително евтин за възрастта си и по стандартите на класа. На вторичния пазар обаче определено има по-качествени предложения Редактирано 17 декември 2015 от BO4O1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov_83 Публикувано 17 декември 2015 Автор Сподели Публикувано 17 декември 2015 Колега с двигателите съм наясно че на 1,6-98к,с и 1,8-112к,с газ се слага без проблеми инт ме повече автоматика дали е добър с колко скорости е и.т Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BO4O1 Публикувано 17 декември 2015 Сподели Публикувано 17 декември 2015 (редакция) Колега с двигателите съм наясно че на 1,6-98к,с и 1,8-112к,с газ се слага без проблеми инт ме повече автоматика дали е добър с колко скорости е и.т скоростните кутии на Space Star. Отзивите за автоматичните трансмисии с 4 предавки са повече от ласкави, докато за механичните е точно обратното. Доставят се от Renault и често страдат от течове на масло от семерингите, износен механизъм за превключване на скоростите и повреден фиксиращ пръстен на зъбното колело на пета предавка. И двата типа трансмисии се обслужват само с фирмено масло Elf, което трябва да се сменя на всеки 40 000 км. Явно не си прочел откъса за скоростните кутии,оскъдна информация но това е....В автомобилните харектеристики хвалят автоматика,но реално не знам,не съм имал досег до автоматик,моята е ръчка и съм доволен за сега,дано и така да си остане. Редактирано 17 декември 2015 от BO4O1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov_83 Публикувано 17 декември 2015 Автор Сподели Публикувано 17 декември 2015 с какъв двигател си колега? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BO4O1 Публикувано 17 декември 2015 Сподели Публикувано 17 декември 2015 1.6 2003г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov_83 Публикувано 18 декември 2015 Автор Сподели Публикувано 18 декември 2015 Доволен ли си от двигателя не е ли слаб за купето?Колко излиза едно обслужване каква му е максималната скорост какъв разход дава газ/бензин,питам те защото карам сеат толедо 1.9тди -150коня и съм сигорен че много ще ми малее но пълно щастие няма Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BO4O1 Публикувано 18 декември 2015 Сподели Публикувано 18 декември 2015 Доволен ли си от двигателя не е ли слаб за купето?Колко излиза едно обслужване каква му е максималната скорост какъв разход дава газ/бензин,питам те защото карам сеат толедо 1.9тди -150коня и съм сигорен че много ще ми малее но пълно щастие няма Ами определено не е като дизел 150кс. но добре се държи двигателя,доста е пъргаво автомобилчето,на втора си вдига до 80-90 км..Аз имах Пасат В-4 115кс. 4х4.и на мен не ми е голяма разликата.Купето на колата не е голямо, просто създава илюзия защото е малко по-високо,мисля че беше 1200кг. Максималната му скорост е 190 по каталог и толкова си вдига.Двигателя работи доста тихо и стегнато,даже като си отвън колата трябва да се заслушаш за да разбереш че работи.Повевчето японски двигатели са така. По принцип 1,6 се води най търсеният мотор,незнам дали ще е кой знае каква разликата с 1,8,освен ако си навит да плащаш 100 лв. повече за данък за 12кс.... ти си преценяш.Разхода ми в града е около 8-9,извънградско 5,5-6л при културно каране,все пак това е прилежно семейно автомобилче не става за гонки.Газ не съм слагал мисля и да не слагам за сега,Пасата го карах 10г. на газ и до гуша ми е дошло. За обслужването: едва ли ще намериш друга кола 2003-2004г с подобно обслужване.ремък и ролка 100-120 лв. пистовите са два но не съм ги сменял защото са читави.Свещи-7лв. бройката,окачването е обикновенно;носачи-120-150 лв тампони-20лв.и т.н.Съединителя е 250лв оригиналния който е на колата(Валео) В 70% ОТ СЛУЧАИТЕ СЕ СМЕНЯ ЗАЩОТО Е ДАДЕН ЗА ОКОЛО 100 000км. така че гледай добре като купуваш.Моят го смених защото лагерът му беше мн. зле. В общи линии това ако съм пропуснал нещо питай. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov_83 Публикувано 18 декември 2015 Автор Сподели Публикувано 18 декември 2015 Като цяла като гледам данните на 1,6-1,8mpi няма голяма разлика като цени за обслужване спрямо мойта кола е бих казал без пари :D първото ми обслужване беше 650лв а съединителя ми е близо 1000лв.Дано се включи някой колега с автоматик Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BO4O1 Публикувано 18 декември 2015 Сподели Публикувано 18 декември 2015 Като цяла като гледам данните на 1,6-1,8mpi няма голяма разлика като цени за обслужване спрямо мойта кола е бих казал без пари :D първото ми обслужване беше 650лв а съединителя ми е близо 1000лв.Дано се включи някой колега с автоматик Неща да те отчайвам,но ако гледаш автоматика който се продава вав Варна, нов внос.1,6 май го няма вече. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov_83 Публикувано 18 декември 2015 Автор Сподели Публикувано 18 декември 2015 В момента още нищо не гледа просто събирам мнения за тия автоматици ама никой от никаде не пише Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BO4O1 Публикувано 18 декември 2015 Сподели Публикувано 18 декември 2015 (редакция) В момента още нищо не гледа просто събирам мнения за тия автоматици ама никой от никаде не пише Ами автоматиците са рядкост за това.Като цяло колата си е рядкост,а и автоматик още повече.В момента мисля че има една 1,6 и една 1,8 автоматик. нов внос 2003г. Я виж това на снимки хваща окото. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11448299853185650&slink=brafg6 Но имай на предвид че повечето са от Германия и има доста ръждясали.От Италия са по рядко. Редактирано 18 декември 2015 от BO4O1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov_83 Публикувано 18 декември 2015 Автор Сподели Публикувано 18 декември 2015 Дам тва го гледах и хваща окото поразгледах само трябва да реша втора кола ли ще е или единствена защото мн си харесвам вървенето на дизела :D а като свикнеш да ти върви колата после е мн тегаво Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lal Публикувано 18 декември 2015 Сподели Публикувано 18 декември 2015 Да споделя и моите впечатления от колата ми.А именно Мицубиши спейс стар 1.6,2002г.Преди да продам корсата си казах,че следващата ми кола ще е японска.Просто не съм имал такава.Но когато почнах да търся се насочих към Зафира и такава тръгнах да търся.След доста обикаляне по дупнишкия пазар окото ми се спря на мицубишито.Просто нямаше за какво да се захвана като забележки.И ето че вече съм с нея 5000км.Равносметката като разходи:Ремъци,ролки,спирачни дискове ,накладки,свещи/иридиум/,бобини,масла, филтри,и най важното-газов инжекцион-общо2400лв.,като не съм правил компромис с качеството на частите + регистрацията още 350 и станаха около 2800 и цената за която я взех всичко ми стъпи на 6500.На някой ще му се видят много,но сега определено мога да кажа,че имам перфектната кола,а и най важното я чувствам като такава.Много пъргава,стабилна на пътя,икономична/8 на 100 газ/,широка и комфортна,с достатъчно голям багажник.Без притеснения за изпреварвания,даже и на стръмни участъци.С една дума мога сам да се поздравя за избора който направих :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.