Barbara13 Публикувано 30 ноември 2015 Сподели Публикувано 30 ноември 2015 (редакция) Здравейте колеги.От 3 дни съм собственик на Мицубиши Спейс Стар 1,9 DI-D 2003г. 102 коня. Още не е регистрирано, но докато чакам КАТ да пуснат номерата за какво мога да се огледам първоначално. Не съм сменял нищо, защото нямам още номера. Колата има печка, която не знам как да пробвам с дистанционно е. Дръжката на задната врата заяжда и не знам как да сваля кората без да я чупя, за да я смажа. Общо взето колата си върви много добре, от Ямбол до Сливен и от Сливен до Бургас не усетих никакви проблеми, навярно тепърва ще ме налазят. Колата е поддържана много добре. Със 140 по магистралата ми отчете 5,4 разход, според мен е много добре. Това е първият ми дизелов автомобил. Има ли тънкости, които трябва да знам. Благодаря ви предварително. Лек и успешен ден ви желая. Редактирано 30 ноември 2015 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vins365 Публикувано 30 ноември 2015 Сподели Публикувано 30 ноември 2015 (редакция) Здравейте колеги.От 3 дни съм собственик на Мицубиши Спейс Стар 1,9 DI-D 2003г. 102 коня. Още не е регистрирано, но докато чакам КАТ да пуснат номерата за какво мога да се огледам първоначално. Не съм сменял нищо, защото нямам още номера. Колата има печка, която не знам как да пробвам с дистанционно е. Дръжката на задната врата заяжда и не знам как да сваля кората без да я чупя, за да я смажа. Общо взето колата си върви много добре, от Ямбол до Сливен и от Сливен до Бургас не усетих никакви проблеми, навярно тепърва ще ме налазят. Колата е поддържана много добре. Със 140 по магистралата ми отчете 5,4 разход, според мен е много добре. Това е първият ми дизелов автомобил. Има ли тънкости, които трябва да знам. Благодаря ви предварително. Лек и успешен ден ви желая.Не става ясно за коя дръжка става въпрос - вътрешната или външната. Обикновено се чупят външните. Аз моите съм ги лепил два пъти, защото са трудни за намиране, а и не се знае колко ще изкарат. По спомен, кората на вратата се сваля като първо се развиват няколко болта, които са скрити под пластмасови капачета, след което с отвертка се избутва кората по краищата, за да се откопчат щипките. След това се сваля дръжката на стъклото, като с отвертка се маха един щифт около оста. Развърта се и болта на вътрешната дръжка, след което кората се издърпва нагоре. За достъп до външната дръжка, внимателно се разлепя изолацията. Самата дръжка е закрепена с два болта, а лостчето на механизма се издърпва от една скоба. Моите дръжки ги лепих епоксидна смола. Ако се действа внимателно, няма особени проблеми, може да снимате с телефон, за да ви е по-лесно после сглобяването. Редактирано 30 ноември 2015 от vins365 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Barbara13 Публикувано 1 декември 2015 Автор Сподели Публикувано 1 декември 2015 Благодаря ти vins365 за изчерпателния отговор.Става въпрос за външна дръжка.Не е счупена а заяжда,като отворя багажника не се връща.Ще иска почистване и смазване.Пробвах отвъка,напръсках с WD-40,но не ми се получи.Лек ден. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pustinq Публикувано 5 декември 2015 Сподели Публикувано 5 декември 2015 Когато караш по магистралата със сто и нагоре и после рязко спреш, например на бензиностанция не гаси двигателя веднага, за да не стопиш турбото. Изключи от скорост и изчакай минута на празен ход да охлади. Създай си навика и няма да имаш проблеми. Двигатела е страхотен и разхода ти е нормален. Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Barbara13 Публикувано 8 декември 2015 Автор Сподели Публикувано 8 декември 2015 Когато караш по магистралата със сто и нагоре и после рязко спреш, например на бензиностанция не гаси двигателя веднага, за да не стопиш турбото. Изключи от скорост и изчакай минута на празен ход да охлади. Създай си навика и няма да имаш проблеми. Двигатела е страхотен и разхода ти е нормален. Успех!Благодаря ти колега.Разбрах,че и с климатика имало тънкост при пускането му,трябва да си спрял,да си изклучил от скорост за да не се прецака Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.