Boranoff Публикувано 10 ноември 2015 Сподели Публикувано 10 ноември 2015 (редакция) Наскоро смених добрата но стара Carisma с Outlander. Докарах си го от Германия и през целия път (минах да разгледам и Австрия и Унгария) се държеше прекрасно.Но ден след като си дойдох в България, след дълго стоене (нощем, или работните часове) като я запаля и ми светва предупреждение Oil Low Pressure. След известно време като поработи двигателя изгасва (по някога става след 10 секунди, или след минута), като през това време се променя и звука на двигателя, чува се отчетливо чукане.Смених масло (5w30 - според спецификациите в книжката), и всички филтри (маслен, въздушен, горивен, купе), но проблема си остана.Някой да се е сблъсквал с подобен проблем?Възможно ли е да е заради ниските температури, или маслената помпа е започнала да сдава багажа? EDT: двигателя е 2.2 DiD MIVEC 177 hp Редактирано 10 ноември 2015 от Boranoff Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 10 ноември 2015 Сподели Публикувано 10 ноември 2015 Наскоро смених добрата но стара Carisma с Outlander. Докарах си го от Германия и през целия път (минах да разгледам и Австрия и Унгария) се държеше прекрасно.Но ден след като си дойдох в България, след дълго стоене (нощем, или работните часове) като я запаля и ми светва предупреждение Oil Low Pressure. След известно време като поработи двигателя изгасва (по някога става след 10 секунди, или след минута), като през това време се променя и звука на двигателя, чува се отчетливо чукане.Смених масло (5w30 - според спецификациите в книжката), и всички филтри (маслен, въздушен, горивен, купе), но проблема си остана.Някой да се е сблъсквал с подобен проблем?Възможно ли е да е заради ниските температури, или маслената помпа е започнала да сдава багажа? EDT: двигателя е 2.2 DiD MIVEC 177 hp Това е притеснително, особено чукането. Проверете налягането на маслото в сервиз с манометър, не е изключено да е задръстена цедката на маслото в картера или маслената помпа да не работи коректно. Но щом това е при студен мотор, изглежда малко вероятно да са лагерите на коляновия вал. Във всеки случай трябва сериозно внимание, чукането означава,че няма мазане, а това пък е сигурен път към блокиране на двигателя. Как е текущото количество на маслото и мирише ли на нафта? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.