Премини към съдържание

Ниско налягане на маслото


Препоръчано мнение

Наскоро смених добрата но стара Carisma с Outlander. Докарах си го от Германия и през целия път (минах да разгледам и Австрия и Унгария) се държеше прекрасно.

Но ден след като си дойдох в България, след дълго стоене (нощем, или работните часове) като я запаля и ми светва предупреждение Oil Low Pressure. След известно време като поработи двигателя изгасва (по някога става след 10 секунди, или след минута), като през това време се променя и звука на двигателя, чува се отчетливо чукане.

Смених масло (5w30 - според спецификациите в книжката), и всички филтри (маслен, въздушен, горивен, купе), но проблема си остана.

Някой да се е сблъсквал с подобен проблем?

Възможно ли е да е заради ниските температури, или маслената помпа е започнала да сдава багажа?

 

EDT: двигателя е 2.2 DiD MIVEC 177 hp

Редактирано от Boranoff
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро смених добрата но стара Carisma с Outlander. Докарах си го от Германия и през целия път (минах да разгледам и Австрия и Унгария) се държеше прекрасно.

Но ден след като си дойдох в България, след дълго стоене (нощем, или работните часове) като я запаля и ми светва предупреждение Oil Low Pressure. След известно време като поработи двигателя изгасва (по някога става след 10 секунди, или след минута), като през това време се променя и звука на двигателя, чува се отчетливо чукане.

Смених масло (5w30 - според спецификациите в книжката), и всички филтри (маслен, въздушен, горивен, купе), но проблема си остана.

Някой да се е сблъсквал с подобен проблем?

Възможно ли е да е заради ниските температури, или маслената помпа е започнала да сдава багажа?

 

EDT: двигателя е 2.2 DiD MIVEC 177 hp

 

Това е притеснително, особено чукането. Проверете налягането на маслото в сервиз с манометър, не е изключено да е задръстена цедката на маслото в картера или маслената помпа да не работи коректно. Но щом това е при студен мотор, изглежда малко вероятно да са лагерите на коляновия вал. Във всеки случай трябва сериозно внимание, чукането означава,че няма мазане, а това пък е сигурен път към блокиране на двигателя. Как е текущото количество на маслото и мирише ли на нафта?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...