martomen Публикувано 22 септември 2015 Сподели Публикувано 22 септември 2015 Колеги имам проблем с резервоара.На 4 месеца сменявах горивния филтър.При последната смяна (онзи ден)във филтъра имаше някакви кафяви люспи ако мога така да ги нарека.Не е ръжда защото е меко като водорасло.Обясниха ми че това вероятно е от стара нафта.Сега при палене има малко зор,тоест тресе сякаш не стига гориво.Допускам че може би системата от резервоара до филтъра се е задръстила.Как да сваля резервоара и има ли нещо което бих прецакал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 22 септември 2015 Сподели Публикувано 22 септември 2015 (редакция) Дано да ти е само за промиване и да няма ръжди, но при нафтата очаквам по-да няма. Аз бензиновия съм свалял, защото беше ръждясал и се наложи да го сменя. Не знам дали при теб е 1:1. Но под задната седалка има капачка - на по-старите една, а на по-новите са се сетили и са сложили поплавъка по средата - та би трябвало да има две капачки.Откачат се кабелите и тръбите под капачките - обратният бензин е на скобичка, високото налягане на резба и се развива. Имаше и маркуче за отдушника. То минава по горната страна на резервоара и се присъединява към общия сноп маркучета - и то се откача, но някъде отдолу. После и гърловината на скоби. Резервоарът се държи на няколко болта около него. Преди свалянето източих бензина като подадох ток на помпата и излезе почти всичкия без няколко литра по дъното. После видях, че на дъното на резервоара е имало болтче-пробка за източване. Дано да съм ти помогнал с обяснението за бензиновия. Не съм виждал дизелов и не знам как е там. p.s. Ако искаш да промиеш само тръбите от резервоара, не е нужно да сваляш нищо. Като разкачиш тръбите преди да започнеш да сваляш резервоара, отвори фланеца и надникни вътре (като си светиш с фенерче, а не със запалка ;) -- тогава ще прецениш дали резервоарът е за сваляне и т.н. Би трябвало ламарините отвътре да са покрити с епоксидно покритие. Ако има ръжди-лошо. Редактирано 22 септември 2015 от dreadx Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martomen Публикувано 22 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 22 септември 2015 Мисля че ръжда няма,но не мога да съм сигурен.Дали има добавка за тези налепи. Sent from my 6045Y using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 22 септември 2015 Сподели Публикувано 22 септември 2015 (редакция) Мисля че ръжда няма,но не мога да съм сигурен.Дали има добавка за тези налепи. Sent from my 6045Y using Tapatalk Сложиш ли добавка, всичкото налеп ще ти се нахака в тръби, филтри, помпи и т.н. Редактирано 22 септември 2015 от Krasko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 23 септември 2015 Сподели Публикувано 23 септември 2015 Точно и при мен с ръждата след като сипах добавка за почистване на дюзи - тогава стана мазалото. Ръждата си беше там от преди, ама на едри песъчинки - слой от поне 5 мм. по дъното на резервоара. Но карах и преди това и не ми е правила проблем. Знам, защото преди да сипя добавката и да се задръсти системата, отварях резервоара, заради прецакано уплътнение между фланеца и бензиновата помпа - не вдигаше налягане. И тогава си викам: я да поизгреба малко от ръждата по дъното - за да има от къде да смуче бензиновата помпа. Ама отде да знам, че изобщо не трябвало да има ръжда.. ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.