Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

ASC и Check Engine светнаха едновременно


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

светнаха горепосочените индикатори и колата може да се кара само с ниски корости до 90км/ч. Преди това ме подканваше да мина препоръчителния преглед който не съм минал. Индикацията за ASC я изчистих но Check Engine продъължава да свети и колата е като умряла(тромава).В момента съм във Варна и търся помощ . Ако имате препоръка за варненски спец , моля помогнете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имаш проблем с егр клапата и запушен дпф филтър

Благодаря за отговора, без да го поставям под съмнение искам до уточня че това стана отведнъж.Ако е ДПФ той не трябва ли да ми се покаже като символ. А ЕГР - а за програмиране ли да разбирам че е?

И ако не намеря майстор мога ли да мина 300км така без да прецакам нещо?

Редактирано от alf
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора, без да го поставям под съмнение искам до уточня че това стана отведнъж.Ако е ДПФ той не трябва ли да ми се покаже като символ. А ЕГР - а за програмиране ли да разбирам че е?

И ако не намеря майстор мога ли да мина 300км така без да прецакам нещо?

Иди в Мицубиши Варна, за 15 мин. ще я оправят. Проблемът е свързан с просрочения интервал и дпф филтъра.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е от подписа ми. Благодаря за вниманието и помощта!

За сега продължавам да търся компютърна диагностика във Варна, която да мога да ползвам в понеделник или вторник. Иначе съм в Mitsubishi Варна в сряда.

Редактирано от alf
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Грешката се оказа Р1299. Изтриха я , минах 50 км и засега не се е повторила, но съм наясно че няма случайни неща и съм на тръни. Тепърва ще я мисля какво ще и бая. Благодаря отново на хората които бяха съпричастни на проблема ми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Грешката се оказа Р1299. Изтриха я , минах 50 км и засега не се е повторила, но съм наясно че няма случайни неща и съм на тръни. Тепърва ще я мисля какво ще и бая. Благодаря отново на хората които бяха съпричастни на проблема ми.

....така и предполагах но не бързай с ремонт на турбината ,а очаквай да е проблем или с ЕГР-а или с дросела......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Почистване може ли да помогне?

....според мен не, или поне няма да е траен ремонта ти........според мен почистването може да помогне на вихровите клапи, защото и те влизат в сметките ,но почистване на ЕГР почти е нерентабилно, защото те по дефолт са си кекави.....а когато той не работи въобще или неправилно, тогава почват и проблеми с ДПФ филтъра,проблем с ниско налягане в колекторите ( породено от турбината) защото ЕГР-а не затваря когато трябва и от там , турбонадува в смук. колектор си заминава през ЕГР-а,или МАП-а се шашка и ЕКУ-то забива в авариен режим.....

моето мнение е, че коли над 150 к км пробег, ЕГР-а си е за смяна.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Здравейте, от началото на темата е ясно къде ми стиска чепика и да споделя още малко факти като се надявам на полезни съвети. Около месец след като ми се случи първата грешка(Р1299) случката се повтори. Купих си ОБД букса и докато карам си наблюдавам ЕГР-а за грешка. В 90% от времето ЕГР е с грешка, но все пак има моменти и без грешка.Колата между другото е на 80000км.,беше на 60000км., аз съм си я купувал от Германия , от немска автокъща, и и имам историята, така че е възможно да са реални. На 28.01.2016г. минах преглед и на теста за вредни газове уреда им не ги хвана, казаха че е под долната граница на чувствителност на уреда им и че им се случва за първи път. В същото време миризмата на изгорелите газове е отвратителна, както техниците я определиха , на тоалетна. Бях си наумил да свалям ЕГР-а , обаче както се сещате не ми е голям кеф да го правя и затова описвам всичките си патила за да се мотивирам или да се откажа в зависимост от съветите ви..

Поздрави и предварително благодаря на хората които ще се включат.

Редактирано от alf
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако автора не възразява, искам да използвам темата за един бърз страниичен въпрос- при бензинов двигател възможно ли е двете индикации за ASC и Check Engine да светят след смяна на акумулатор?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако автора не възразява, искам да използвам темата за един бърз страниичен въпрос- при бензинов двигател възможно ли е двете индикации за ASC и Check Engine да светят след смяна на акумулатор?

....да,може....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...

Здравейте,

проблема е разрешен по най-неочакван начин. Грешка Р1299 включва и температурен датчик на главата, но почти не му обърнахме внимание. Датчика си е ок, лошото е че температурата е скачала. Антифриза ми е шест годинишен , а според производителя качествата са му гарантирани до втората и явно е кипвал, а от там и температурата е скачала. След смяната му ( описал съм в тази тема http://www.mitsubish...=1) имах пътуване при което натоварих двигателя много над режимите при които ми показваше грешката Р1299 , а и много по-продължително и за щастие няма и помен от нея. ЕГР-а и ДПФ-а се държат по стария начин, така че съм уверен че проблема ми е бил в антифриза.

Редактирано от alf
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...