alf Публикувано 19 септември 2015 Сподели Публикувано 19 септември 2015 Здравейте колеги,светнаха горепосочените индикатори и колата може да се кара само с ниски корости до 90км/ч. Преди това ме подканваше да мина препоръчителния преглед който не съм минал. Индикацията за ASC я изчистих но Check Engine продъължава да свети и колата е като умряла(тромава).В момента съм във Варна и търся помощ . Ако имате препоръка за варненски спец , моля помогнете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 септември 2015 Сподели Публикувано 19 септември 2015 Имаш проблем с егр клапата и запушен дпф филтър Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alf Публикувано 19 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 19 септември 2015 (редакция) Имаш проблем с егр клапата и запушен дпф филтърБлагодаря за отговора, без да го поставям под съмнение искам до уточня че това стана отведнъж.Ако е ДПФ той не трябва ли да ми се покаже като символ. А ЕГР - а за програмиране ли да разбирам че е?И ако не намеря майстор мога ли да мина 300км така без да прецакам нещо? Редактирано 19 септември 2015 от alf Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 септември 2015 Сподели Публикувано 19 септември 2015 Ами каква е колата...мисля че рискуваш ако тръгнеш така... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 19 септември 2015 Сподели Публикувано 19 септември 2015 (редакция) Благодаря за отговора, без да го поставям под съмнение искам до уточня че това стана отведнъж.Ако е ДПФ той не трябва ли да ми се покаже като символ. А ЕГР - а за програмиране ли да разбирам че е?И ако не намеря майстор мога ли да мина 300км така без да прецакам нещо?Иди в Мицубиши Варна, за 15 мин. ще я оправят. Проблемът е свързан с просрочения интервал и дпф филтъра. Редактирано 19 септември 2015 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alf Публикувано 20 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 20 септември 2015 (редакция) Колата е от подписа ми. Благодаря за вниманието и помощта!За сега продължавам да търся компютърна диагностика във Варна, която да мога да ползвам в понеделник или вторник. Иначе съм в Mitsubishi Варна в сряда. Редактирано 20 септември 2015 от alf Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alf Публикувано 21 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 21 септември 2015 Грешката се оказа Р1299. Изтриха я , минах 50 км и засега не се е повторила, но съм наясно че няма случайни неща и съм на тръни. Тепърва ще я мисля какво ще и бая. Благодаря отново на хората които бяха съпричастни на проблема ми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 септември 2015 Сподели Публикувано 22 септември 2015 Грешката се оказа Р1299. Изтриха я , минах 50 км и засега не се е повторила, но съм наясно че няма случайни неща и съм на тръни. Тепърва ще я мисля какво ще и бая. Благодаря отново на хората които бяха съпричастни на проблема ми.....така и предполагах но не бързай с ремонт на турбината ,а очаквай да е проблем или с ЕГР-а или с дросела...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alf Публикувано 24 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 24 септември 2015 Почистване може ли да помогне? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 септември 2015 Сподели Публикувано 24 септември 2015 Почистване може ли да помогне?....според мен не, или поне няма да е траен ремонта ти........според мен почистването може да помогне на вихровите клапи, защото и те влизат в сметките ,но почистване на ЕГР почти е нерентабилно, защото те по дефолт са си кекави.....а когато той не работи въобще или неправилно, тогава почват и проблеми с ДПФ филтъра,проблем с ниско налягане в колекторите ( породено от турбината) защото ЕГР-а не затваря когато трябва и от там , турбонадува в смук. колектор си заминава през ЕГР-а,или МАП-а се шашка и ЕКУ-то забива в авариен режим.....моето мнение е, че коли над 150 к км пробег, ЕГР-а си е за смяна..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alf Публикувано 30 януари 2016 Автор Сподели Публикувано 30 януари 2016 (редакция) Здравейте, от началото на темата е ясно къде ми стиска чепика и да споделя още малко факти като се надявам на полезни съвети. Около месец след като ми се случи първата грешка(Р1299) случката се повтори. Купих си ОБД букса и докато карам си наблюдавам ЕГР-а за грешка. В 90% от времето ЕГР е с грешка, но все пак има моменти и без грешка.Колата между другото е на 80000км.,беше на 60000км., аз съм си я купувал от Германия , от немска автокъща, и и имам историята, така че е възможно да са реални. На 28.01.2016г. минах преглед и на теста за вредни газове уреда им не ги хвана, казаха че е под долната граница на чувствителност на уреда им и че им се случва за първи път. В същото време миризмата на изгорелите газове е отвратителна, както техниците я определиха , на тоалетна. Бях си наумил да свалям ЕГР-а , обаче както се сещате не ми е голям кеф да го правя и затова описвам всичките си патила за да се мотивирам или да се откажа в зависимост от съветите ви..Поздрави и предварително благодаря на хората които ще се включат. Редактирано 30 януари 2016 от alf Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hippo Публикувано 31 януари 2016 Сподели Публикувано 31 януари 2016 Ако автора не възразява, искам да използвам темата за един бърз страниичен въпрос- при бензинов двигател възможно ли е двете индикации за ASC и Check Engine да светят след смяна на акумулатор? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 януари 2016 Сподели Публикувано 31 януари 2016 Ако автора не възразява, искам да използвам темата за един бърз страниичен въпрос- при бензинов двигател възможно ли е двете индикации за ASC и Check Engine да светят след смяна на акумулатор?....да,може.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alf Публикувано 18 август 2016 Автор Сподели Публикувано 18 август 2016 (редакция) Здравейте, проблема е разрешен по най-неочакван начин. Грешка Р1299 включва и температурен датчик на главата, но почти не му обърнахме внимание. Датчика си е ок, лошото е че температурата е скачала. Антифриза ми е шест годинишен , а според производителя качествата са му гарантирани до втората и явно е кипвал, а от там и температурата е скачала. След смяната му ( описал съм в тази тема http://www.mitsubish...=1) имах пътуване при което натоварих двигателя много над режимите при които ми показваше грешката Р1299 , а и много по-продължително и за щастие няма и помен от нея. ЕГР-а и ДПФ-а се държат по стария начин, така че съм уверен че проблема ми е бил в антифриза. Редактирано 18 август 2016 от alf Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.