slug Публикувано 19 юни 2007 Сподели Публикувано 19 юни 2007 Здравейте, Мисля и аз да преминавам в правата :mitsu-smiley: вяра и да си взема Galant. От известно време гледам в mobile.bg за нящо подходящо и съм си избрал един Galant 2.0 дизел 2000 година. Утре ще ходя да го гледам. Поразрових из форума за инфо за дизелите, четох и статийката какво да се гледа на автомобил втора ръка. Има много инфо какво точно да се гледа по колата и по бензиновите двигатели, но за дизел има много малко. Та искам да попитам по-компетентните има ли някакви "златни правила" какво да се гледа на дизела, за да си спести човек по-скъпите ремонти по двигателя. Също така колата е на 190000км. Това по принцип много ли е за Galant и голяма ли е вероятността колата вече да е на изживяване? Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 19 юни 2007 Сподели Публикувано 19 юни 2007 Ако са реални километрите - нищо не са , ама е малко вероятно да са реални - просто дизелите се купуват за да се карат :icon_crying: ! Основния проблем при дизелите е в главата - има вероятност да е спукана. Причината е голям пробег и прегряване най-често ! Иначе двигателя не е скъп за поддръжка, не е капризен, дърпа прилично ако не си състезател, харчи към 8 - 8,5л градско(софийско :D ) и 6л/100км извън града с климатик. Проблем с паленето аз лично не съм имал никога и сутрин като врътна ключа си звучи все едно не гаснал цяла нощ :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slug Публикувано 20 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 20 юни 2007 GT PoWeR мерси за информацията :icon_thumbup: Ходих да гледам колата. Абе имаше някакви дребни кусури, но най ме притесни, че като отворя капачката за маслото и от там духа като вентилатор. Това доколкото разбрах за бензинови двигатели е много лошо. За дизел си нямам идея. Възможно ли е да е спукана главата или нещо още по-лошо? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 20 юни 2007 Сподели Публикувано 20 юни 2007 GT PoWeR мерси за информацията :icon_thumbup: Ходих да гледам колата. Абе имаше някакви дребни кусури, но най ме притесни, че като отворя капачката за маслото и от там духа като вентилатор. Това доколкото разбрах за бензинови двигатели е много лошо. За дизел си нямам идея. Възможно ли е да е спукана главата или нещо още по-лошо? :icon_hmm: Това че духа от капачката на маслото по скоро е признак за износени сегменти, но най-добре е да се извади щеката на маслото при работещ двигател и да се разбере от там дали духа. А що се отнася за това да не е спукана главата - там симптомите са други, може да надува прекалено маркучите на охл. система или да вкарва масло в антифриза. Видя ли казанчето на разширителния съд дали е бистра и чиста течноста - ако по антифриза там има мръсотии и най-вече масло то тогава съмненията могат да са основателни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.