Премини към съдържание

Galant Dизел


slug

Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Мисля и аз да преминавам в правата :mitsu-smiley: вяра и да си взема Galant. От известно време гледам в mobile.bg за нящо подходящо и съм си избрал един Galant 2.0 дизел 2000 година. Утре ще ходя да го гледам. Поразрових из форума за инфо за дизелите, четох и статийката какво да се гледа на автомобил втора ръка. Има много инфо какво точно да се гледа по колата и по бензиновите двигатели, но за дизел има много малко. Та искам да попитам по-компетентните има ли някакви "златни правила" какво да се гледа на дизела, за да си спести човек по-скъпите ремонти по двигателя. Също така колата е на 190000км. Това по принцип много ли е за Galant и голяма ли е вероятността колата вече да е на изживяване?

 

Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако са реални километрите - нищо не са , ама е малко вероятно да са реални - просто дизелите се купуват за да се карат :icon_crying: ! Основния проблем при дизелите е в главата - има вероятност да е спукана. Причината е голям пробег и прегряване най-често ! Иначе двигателя не е скъп за поддръжка, не е капризен, дърпа прилично ако не си състезател, харчи към 8 - 8,5л градско(софийско :D ) и 6л/100км извън града с климатик. Проблем с паленето аз лично не съм имал никога и сутрин като врътна ключа си звучи все едно не гаснал цяла нощ :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

GT PoWeR мерси за информацията :icon_thumbup: Ходих да гледам колата. Абе имаше някакви дребни кусури, но най ме притесни, че като отворя капачката за маслото и от там духа като вентилатор. Това доколкото разбрах за бензинови двигатели е много лошо. За дизел си нямам идея. Възможно ли е да е спукана главата или нещо още по-лошо? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

GT PoWeR мерси за информацията :icon_thumbup: Ходих да гледам колата. Абе имаше някакви дребни кусури, но най ме притесни, че като отворя капачката за маслото и от там духа като вентилатор. Това доколкото разбрах за бензинови двигатели е много лошо. За дизел си нямам идея. Възможно ли е да е спукана главата или нещо още по-лошо? :icon_hmm:

 

 

Това че духа от капачката на маслото по скоро е признак за износени сегменти, но най-добре е да се извади щеката на маслото при работещ двигател и да се разбере от там дали духа. А що се отнася за това да не е спукана главата - там симптомите са други, може да надува прекалено маркучите на охл. система или да вкарва масло в антифриза. Видя ли казанчето на разширителния съд дали е бистра и чиста течноста - ако по антифриза там има мръсотии и най-вече масло то тогава съмненията могат да са основателни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...