kolioeng Публикувано 7 юли 2015 Сподели Публикувано 7 юли 2015 Днес , при "огромните " 32-33 градуса в София , си включих климатика ( вентилатор и положение на Авто) и след известно каране из софииските задръствания ,установих че температурата се е дигнала почти на МАХ. Веднага изключих климатика и след около 1-2 мин ,температурата си падна в нормално положение. Случвало ми се е да дигне леко температура ,при включен климатик ,н а дълъг път , но чак пък толкова. Дали проблема е в задръстванията ,или недостатъчно фреон в климатика, или проблем с охладителната система?Благодаря предварително за всички мнения Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 7 юли 2015 Сподели Публикувано 7 юли 2015 Модел и двигател? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolioeng Публикувано 7 юли 2015 Автор Сподели Публикувано 7 юли 2015 eee Аутлендер 1 , 2000 куб ,бензинче Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 юли 2015 Сподели Публикувано 7 юли 2015 eee Аутлендер 1 , 2000 куб ,бензинче.......точно на тези моделли правят проблем блока за упр. на перките........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolioeng Публикувано 8 юли 2015 Автор Сподели Публикувано 8 юли 2015 Да ,но при изключен климатик ,не загрява. Днес я пробвах на дълъг път- съвсем малко покачване при първото вкючване на климатика и после се закова стрелката на температурата. София - Пловдив - без проблем. Пак леко мръдна точно преди тунела , когато изключих от скорост ,след изкачването. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 юли 2015 Сподели Публикувано 8 юли 2015 Да ,но при изключен климатик ,не загрява. Днес я пробвах на дълъг път- съвсем малко покачване при първото вкючване на климатика и после се закова стрелката на температурата. София - Пловдив - без проблем. Пак леко мръдна точно преди тунела , когато изключих от скорост ,след изкачването........да не са обърнати перките или посоката им на въртене,защото съм имал такъв случай и то с точно такава кола ,къде има проблем с блока за упр. на перките.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolioeng Публикувано 20 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 20 септември 2015 Проблема се оказа тръгнала си водна помпа.Добре ,че ми се налагаше да сменям ремъците , та излезе и странният шум от водната помпа.След смяната и вече няма загряване.Държи си постоянна температура и почти не мърда.Явно при включване на климатика ,вече не е насмогвала да върти нужният дебит за достатъчно охлаждане.Добре че, я открих на време ,че вече съм го играл този филм ,на предната ми кола и се стигна чак до спукан радиатор, прегрял двигател и всички последващи неприятности,ремонти и разходи Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.