Niki Avramov Публикувано 19 март 2015 Сподели Публикувано 19 март 2015 Здравейте, от 1 месец имам Мицубиши Паджеро 3.2DID 2000г. Постоянно му е зашперен задния диференциал и не иска да се разблокира. При спряло положение на автомобила и подаден контакт и включен на положение 4HLC Натискам копчето на положение 1(напред) за блокаж на диференциала и се чува едно краткотрайно избръмчаване от зад, като натисна копчето на положение 2(назад) се чува само едно Чък и нищо не се получава. Някои имал ли е подобен проблем и знае ли какво може да му е? И другото ми питане е дали имате представа на какъв принцип действа блокажа на задния диференциал? Благодаря ви предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 19 март 2015 Сподели Публикувано 19 март 2015 (редакция) Това избръмчаване при мен блокира задния диф и започват да мигат лампите на четирите колела.След като спра и мина на неутрално положение на скоростния лост ,дифа се разблосира сам(моят е автоматик).Не съм сигурен дали трябва да е така,но мисля,че нямате проблем.От скоро го имам тоя джип и още се опитвам да му видя възможностите.Пробвам по пресечени местности,драпа яко,дори сборих един ЕВОЛЮШАН 3,8 мивек.Нека колегите,които имат повече опит да дадат повече инфо.Поздрави! Редактирано 19 март 2015 от Biser Savov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki Avramov Публикувано 19 март 2015 Автор Сподели Публикувано 19 март 2015 Моят е постоянно блокиран и не иска грам да се разблокира, а мисля че не трябва да бъде така блокиран. А също така имам и мигащата оранжева лампа на раздатката, но иначе всичко си работи перфектно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 март 2015 Сподели Публикувано 19 март 2015 .......как установихте че дифа е блокиран?Защото на някои модификации има освен блокаж на дифа,самия диф е торсън,ако е така, може да имате проблем не в мембраната, която блокира дифа, а в самия диф......иначе принципа е следния, от едната страна на дифа има мембрана, която има контра на нея,едни като жлебове......когато натиснете копчето R/D lock,всъщност вие захранвате една вакуум помпа, която с един маркуч стига до мембраната, .......когато вакуума е достатъчен, тогава мембраната натиска жлебовете към едни отвори наа дифа и го блокира .....системата работи само при режим на 4LLC....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 март 2015 Сподели Публикувано 19 март 2015 Пробвам по пресечени местности,драпа яко,дори сборих един ЕВОЛЮШАН 3,8 мивек.Нека колегите,които имат повече опит да дадат повече инфо.Поздрави!......той разбра ли че се дърпате...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki Avramov Публикувано 19 март 2015 Автор Сподели Публикувано 19 март 2015 При скорост над 80км. започва да притреперва джипа, и при завой на 90 градуса бута джипа на пред и се получава недозавиване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 20 март 2015 Сподели Публикувано 20 март 2015 Не сме се дърпали,просто аз качих един бряг,на който той остана да върти на място.Не казвам,че маят е по-добър,просто така се случи.Иначе неговата машина е жестока,само дето е с десен волан.Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.