Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Проблем с Постоянно Блокиран Заден Диференциал


Препоръчано мнение

Здравейте, от 1 месец имам Мицубиши Паджеро 3.2DID 2000г. Постоянно му е зашперен задния диференциал и не иска да се разблокира. При спряло положение на автомобила и подаден контакт и включен на положение 4HLC Натискам копчето на положение 1(напред) за блокаж на диференциала и се чува едно краткотрайно избръмчаване от зад, като натисна копчето на положение 2(назад) се чува само едно Чък и нищо не се получава. Някои имал ли е подобен проблем и знае ли какво може да му е? И другото ми питане е дали имате представа на какъв принцип действа блокажа на задния диференциал? Благодаря ви предварително :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това избръмчаване при мен блокира задния диф и започват да мигат лампите на четирите колела.След като спра и мина на неутрално положение на скоростния лост ,дифа се разблосира сам(моят е автоматик).Не съм сигурен дали трябва да е така,но мисля,че нямате проблем.От скоро го имам тоя джип и още се опитвам да му видя възможностите.Пробвам по пресечени местности,драпа яко,дори сборих един ЕВОЛЮШАН 3,8 мивек.Нека колегите,които имат повече опит да дадат повече инфо.Поздрави!

Редактирано от Biser Savov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят е постоянно блокиран и не иска грам да се разблокира, а мисля че не трябва да бъде така блокиран. А също така имам и мигащата оранжева лампа на раздатката, но иначе всичко си работи перфектно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.......как установихте че дифа е блокиран?Защото на някои модификации има освен блокаж на дифа,самия диф е торсън,ако е така, може да имате проблем не в мембраната, която блокира дифа, а в самия диф......иначе принципа е следния, от едната страна на дифа има мембрана, която има контра на нея,едни като жлебове......когато натиснете копчето R/D lock,всъщност вие захранвате една вакуум помпа, която с един маркуч стига до мембраната, .......когато вакуума е достатъчен, тогава мембраната натиска жлебовете към едни отвори наа дифа и го блокира .....системата работи само при режим на 4LLC.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробвам по пресечени местности,драпа яко,дори сборих един ЕВОЛЮШАН 3,8 мивек.Нека колегите,които имат повече опит да дадат повече инфо.Поздрави!

......той разбра ли че се дърпате......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При скорост над 80км. започва да притреперва джипа, и при завой на 90 градуса бута джипа на пред и се получава недозавиване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не сме се дърпали,просто аз качих един бряг,на който той остана да върти на място.Не казвам,че маят е по-добър,просто така се случи.Иначе неговата машина е жестока,само дето е с десен волан.Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...