Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте, напълно нов съм в клуба.

С Паджеро Спорт , бензин 3.0/ 2001 г.

Слизам от БМВ 2.5 -бензин, знам ,че няма как да върви, но е задоволително.

Какви са плюсовете откъм здравината, качеството и на какво да обърна внимание в първоначалното обслужване?

Масла и ремъци са ясни. Нека опитните в Паджеро си кажат думата. Четох из форума за проблеми и подобни, разбрах ,че е на здрава платформа, разбрах ,че моторите са добри. На кое да обърна внимание ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте, напълно нов съм в клуба.

С Паджеро Спорт , бензин 3.0/ 2001 г.

Слизам от БМВ 2.5 -бензин, знам ,че няма как да върви, но е задоволително.

Какви са плюсовете откъм здравината, качеството и на какво да обърна внимание в първоначалното обслужване?

Масла и ремъци са ясни. Нека опитните в Паджеро си кажат думата. Четох из форума за проблеми и подобни, разбрах ,че е на здрава платформа, разбрах ,че моторите са добри. На кое да обърна внимание ?

 

Честито колега! И аз слизам от БМВ, ама 330хд (не съм го продал) и не изневерих на дизела с паджеро дид 3.2 2007 :) прочети 3ата тема от важните - въпроси с които се сблъсква всеки бъдещ собственик на паджеро - мисля ще ти е от полза

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:) явно не съм само аз с БМВ и след това Паджеро :) обаче след като и Варненци взеха да минават на 4х4 значи работата е сериозна :) Добре дошъл в клуба.

Иначе по темета: Ако един автомобил се поддържа както трябва и с подходящите части ще ти е верен до гроб. На първо време смени маслото на двигателя, ремъци (ако не е с верига) и всички филтри, след това обърни внимание на спирачните апарати. Ако е автомат не е лошо да се смени и маслото на ск. кутия. Това е като съвет от мен, другите неща в последствие, за 5-6 месеца каране ще му научиш и "кътните зъби".

Поздрави

Редактирано от xcm
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, дано не се налага да пишем за проблеми във форума, а само да се хвалим!

тук във Варна останахме без пътища... Иначе ми е било винаги мерак за джип и смятам паджерото за страхотен избор - малко ще ми е мъчно за 6-те цилиндъра и 200 коня, но до когато мога ще си държа и БМВто. Още повече че ходя на лов и по черните пътища ще съм на ляв мигач само с тая джипка :D (не смятам да го натиквам в драките и да събарям дръвчета, но полските черни пътища са магистрала за него)

Притеснява ме само това, че дизелите имат сериозни проблеми с тая пуста помпа - надявам се да съм късметлия и тоя преди мен да е поддържал колата, защото всички знаем - няма лоша кола има лош стопанин! Мога да добавя само, че маслата трябва да се сменят задължително на посочените интервали, филтрите също, и специялно внимание трябва да се обръща на раздатката и дифовете дали има течове. Тези джипки са вечни ако се поддържат

Редактирано от D3NiS
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...