Galantoid Публикувано 22 февруари 2015 Сподели Публикувано 22 февруари 2015 Колеги, добрият стар Галант (2.5 V6 1997, автомат) светна като коледна елха снощи на един завой. Светнаха лампата за температура на маслото (жълтата горе вдясно), лампата за зареждане на акумулатора, и после светна TCL OFF за тракшъна. Колата си вървеше, докарах я до вкъщи и я оставих да изстине, оборотите на празен ход бяха над хиляда, и неравномерни, обикновено са около 700-800. Тая сутрин едвам превъртя стартера, явно наистина алтернатора не зарежда, затова свети, и е влязла в някакъв авариен режим, в който автомата си работи, но педала за газта не, тоест се влачи като охлюв, и не вдига над определени обороти. Антифриза е малко над минимума при студен двигател, и м/у минимум и максимума на топъл. Свалил съм акумулатора сега, и го зареждам, утре ще търся майстори. Нивото на маслото е добре. Някакви идеи? Маслена помпа? Прецакан комп? https://drive.google.com/file/d/0ByPcMTQSzN6zOHhDMzFPZk5pTnM/view?usp=sharing Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 22 февруари 2015 Сподели Публикувано 22 февруари 2015 (редакция) Тези лампи - за ниско ниво на маслото и на акумулатора светват когато не работи алтернатора. Та оправи го, зареди акумулатора и всичко ще ти бъде наред Редактирано 22 февруари 2015 от milenjs Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galantoid Публикувано 22 февруари 2015 Автор Сподели Публикувано 22 февруари 2015 Благодаря ти. Каиша върти, значи може реле регулатора да е нещо, тюх, само алтернатор нямам резервен Тези лампи - за ниско ниво на маслото и на акумулатора светват когато не работи алтернатора. Та оправи го, зареди акумулатора и всичко ще ти бъде наред Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 22 февруари 2015 Сподели Публикувано 22 февруари 2015 Е то винаги се чупи това което нямаш. Може и четки да са, може и релерегулатор, трябва да се свали да се види. И двете се намират нови по магазините, може и втора ръка, цената на целия алтернатор не е висока вече ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galantoid Публикувано 13 март 2015 Автор Сподели Публикувано 13 март 2015 Туй беше за който се чуди, мерси - свалиха алтернатора пред блока (ама си е играчка), баща ми смени четки, регулатор (от Franziskup), лагерчета и т.н., сега е като нов и от седмица всичко утихна. Преди виеше нещо и се чудих от какво е, то алтернатора се мъчел, сега в колата е църква Само спойката на регулатора искала специален калай, че го водиха на някакъв елтехник да го запои с фосфорна киселина или нещо такова. В началото след смяната за няколко секунди светваха пак тея лампи че не зарежда когато набия рязко спирачки и оборотите изведнъж паднат на 1к, после и това изчезна. Е то винаги се чупи това което нямаш. Може и четки да са, може и релерегулатор, трябва да се свали да се види. И двете се намират нови по магазините, може и втора ръка, цената на целия алтернатор не е висока вече ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.