Премини към съдържание

Съединител на Space Wogon


Препоръчано мнение

Здравейте, приятели имам питане относно съединителя на моето вагонче. От 5 месеца го имам и от самото начало има характерно претръпване при потегляне и при заден ход. На другите предваки разбираемо почти не се усеща. При старите автомобили това е характерен признак за нерегулирани палци на притискателния диск. Да ама при старото ми Мистсубиши съединителят му беше с множество пластини (заместващи трите палеца). Та камо ли Wagon 96г. да бъде с палци. Напредстава нямам какъв е сегашния ми съединител. Предполагам, че обяснението е просто. И ще съм ви благодарен ако някой сподели опит. Казаха ми, че в Германия съединителят е смянян.

 

Друго което забелязвам, но вие често го споменавате е вибрациите при висока скорост в спирачните дискове. В градско каране не се усеща обаче. Страх ме е да ги дам на стругар.

 

Иначе колата е върхът :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При първия въпрос - кофти пружини( демферни) на феродовия диск ,крив феродов или прет. диск или неравномерно износване на маховика ( това е краен случай) :icon_blush: Това че е сменян диска не е показателно - ак оса сложили некво Валео менте - за 1000 км. и пак ще тресе и подскача......

за втория въпрос - смяна с добри спир. дискове + задължително и накладки нови...............сложиш ли стари накл. на нов диск , считай че ще си го покривил още преди да усетиш че си спрял 2-3 пъти ............. :icon_blush: Стругар е оптимален вариант когато искаш да продаваш колата...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При първия въпрос - кофти пружини( демферни) на феродовия диск ,крив феродов или прет. диск или неравномерно износване на маховика ( това е краен случай) :icon_blush: Това че е сменян диска не е показателно - ак оса сложили некво Валео менте - за 1000 км. и пак ще тресе и подскача......

за втория въпрос - смяна с добри спир. дискове + задължително и накладки нови...............сложиш ли стари накл. на нов диск , считай че ще си го покривил още преди да усетиш че си спрял 2-3 пъти ............. :icon_blush: Стругар е оптимален вариант когато искаш да продаваш колата...........

 

Специални благодарности към теб, защото като гледам из клуба, се раздаваш безрезервно. А и определено има с какво да помогнеш. Искам да попитам колко приблизително би излезнала смяната с нов съединител. С качествен такъв? И съответно смяната с нови дискове и наклатки?

Също се замислих и май е верно, че всичко ново( автомобили) се прави вече с някъкъв компромис в качеството. До скоро карах Лансер 82 год. Това беше кола без никъкви забележки. Как за 11 години нямаше проблеми със съединител. Нито пък със спирачните дискове, въпреки че не бяха вентилирани. И дори винаги съм я карал с накладки от "Алеко". Просто никъкви проблеми!.... А накрая преди да я бракувам, и маслото влизаше бензин и вървеше със светнала лампа за маслото. Защото се разреждаше като вода. И така не се предаде.. Двигателя си замина "честен", като последен в него е погледнал японеца, който го е сглобявал. Боята на старата кола си остана оригинална до края...., а боята на Вагона, като я гледам не ми харесва.. Ако не беше изгнил Лансера, още щеше да бяга. А сега имам не кола а самолет, ама... се обаждат такива абсурдни дефекти, които технологите и производителите отдавна не биха ги допускали, ако имат желание. Как може вентилиран диск на Митсубиши оригинален да се накриви. Аз без да съм инженер ще седна и ще измисля диск, с достатъчно добро охлаждане, това да не стане. Ама какво да се прави другите марки пък са още по зле. Само Хонда нареждам до Митсубиши. :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти , нали съм затова тук........ :icon_dance:

По 1-я въпрос - има добри заместители , най добре е Дайкин комплект съединител ( вчера видях такъв комплект с феродовия диск, не бях виждал Дайкин феродов диск досега, за това се изненадох- изглеждаше много сериозно направен в сравнение с Валеото за същата кола) :icon_thumbup: струва за твия вагон ако е 2.0 4G63 ( а и за 1.8 4G93 e същата цена ) около 400 лв. комплекта + акс. лагер който е Койо, Дайкина е японски да уточня............Следват Валеото и Нипартс, и двете са някъде към 250 -280 лв. комплекта...........бих заложил на Дайкин обаче предвид типа на колата ти ( голяма и тежка ) :icon_dance:

По втория въпрос - при всички :mitsu-smiley: има проблем в спир. система, т.е. кривят дисковете, проблема при теб ще е по чест тъй като притежаваш вагон, бус, тежък автомобил...........има заместители и то по добри от оригинала,който е Сумитомо( нищо че пише :mitsu-smiley: ) с повишена якост и охлаждане, сплавите са други и т.н. .Има Брембо, Кимерман, Айсер , ТРВ и т.н. и на почти всички фирми имат и спортни такива .............нямам наблюдения за спортните и не мога да т и кажа какво ще стане и колко ще изкарат , но е логично да няма проблеми с тях......Цените на Кимерман примерно за усилени спортни са към 120-130 лв. на диск по спомен.........там някъде ще са и Брембото..........не забравяй обаче че при смяна на дисковете с нови ,сменяй и накладките с нови, това първо , и второ - желателно е след смяната на дисковете и накл. да караш първите 20-30 км. по внимателно и по плавно и равномерно да натискаш спирачката.........

И последно - дискове кривят или износват почти всички по тежки автомобили, това не е проблем при тях , просто се налага по честа смяна и си е консуматив........освен това има още нещо ,което повечето хора не знаят............спир. дискове се правят от стомана с друг състав вече ,не е като преди 15-20 години и умишлено ,за да може накладките да прилягат и да има по голяма ефективност, тъй като и накладките се правят вече от друг материал, отговарящ на новите изисквания на някаква директива от екологично естество............т.е. феродото го правят от друг материал , а това води до изменение на материала на спир. диск и затова се получава така........тази информация ч четох някъде в нета,и не мога да твърдя че е достоверна :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...