Премини към съдържание

Стъпково моторче или Дебитомер?


Препоръчано мнение

Здравейте колеги! Случи ми се нещо необичайно в най неподходящия момент. 2 седмици не бях карал колата, бях я припалвал само. Всичко бе наред до момента в който отидох до бензиностанцията, заредих и след 2 км почнаха проблемите. Колата губи обороти, пада на 100 оборота и после гасне. Наложи ми се снощи да пътувам 200 км нямаше проблем на дълаг път. Когато работи на място си работи на 500 оборота и мърка като коте. Но тръгна ли да се движа, дори при смяна на скоростите много бързо падат оборотите. Налага се да я държа постоянно в обороти за да не загасне. Иначе си върви.... Имал съм проблеми с друга кола при която се оказа стъпково моторче, а месец по късно същия проблем се появи и се оказа от дебитомера.

Та ако някой с вас се е сблъсквал нека сподели дали е стъпковото или дебитомер, ако изобщо има дебитомер....

П.С. Утре ми се налага да пътувам отново 200 км в посока Варна, така че ако може да ми дадете поне временен вариант как да закърпвя положението за да стигна благополучно до Варна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Случи ми се нещо необичайно в най неподходящия момент. 2 седмици не бях карал колата, бях я припалвал само. Всичко бе наред до момента в който отидох до бензиностанцията, заредих и след 2 км почнаха проблемите. Колата губи обороти, пада на 100 оборота и после гасне. Наложи ми се снощи да пътувам 200 км нямаше проблем на дълаг път. Когато работи на място си работи на 500 оборота и мърка като коте. Но тръгна ли да се движа, дори при смяна на скоростите много бързо падат оборотите. Налага се да я държа постоянно в обороти за да не загасне. Иначе си върви.... Имал съм проблеми с друга кола при която се оказа стъпково моторче, а месец по късно същия проблем се появи и се оказа от дебитомера.

Толкова много теми изчетох, че тотално се обърках. Последно какво би се оказало, дроселова клапа, стъпково моторче, кабели и свещи го изключвам тъй като ги смених преди 400 км. Снощи бях заредил 10 литра от Еко, днес викам да не би да е от бензина нещо, заредих още 20 литра днес от друга бензиностанция, но проблема си остава.

Паля колата всичко добре, след 10 сек. дига на 1200-1500-2000 оборота, след още малко време пада лека полека и си стои на 500-600 оборота и не гасне. Тръгна ли да карам и спра ли на СТОП веднага оборотите падат на 100 и гасне след това

Та ако някой с вас се е сблъсквал нека сподели дали е стъпковото или дебитомер, ако изобщо има дебитомер....

П.С. Утре ми се налага да пътувам отново 200 км в посока Варна, така че ако може да ми дадете поне временен вариант как да закърпвя положението за да стигна благополучно до Варна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поради някаква причина се налага да проведеш обучение на колата. Това пише в инструкцията за експлоатация в раздел 8-22 , страница 201. Съжалявам, но не мога да кача инструкцията. С две думи е това; на топъл двигател спираш на място, гасиш всички електроуреди, климатик, парно...всичко. Гасиш двигателя. Стартираш след около 1-2 минути и я оставяш да работи на празен ход 10 и малко повече минути. През това време нищо не пипаш, нищо не включваш, просто стоиш и гледаш как бензина излиза през ауспуха :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...