turbotobg Публикувано 21 септември 2014 Сподели Публикувано 21 септември 2014 И така, колеги, имам проблем с Колта. Мотора е 4G67. Няма мощност между 1к и 3к оборота, след това се поотпушва.. Празния ход е стабилен въпреки че оборотите са доста високи, обикновено ги държи около 1000 и 1200.. Вчера ми светна чек-а (който след това изгасна), дава ми грешка за датчика за дроселовата клапа.. Проверих TPS-a изглежда всичко да е наред, съмнява ме датчика за отворена/затворена клапа.. Запалих колата без него, свали си оборотите до 1200 и ги държи така, като му дам газ се държи още по-зле от преди.. За 5-6 мин работа нито светна чек-а нито нищо... Някакви идеи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 21 септември 2014 Автор Сподели Публикувано 21 септември 2014 Втори опит. Датчика е монтиран по книга, въртя ключа - колата пали трудно, едвам едвам вдигна до 1к оборота, работи изключително неравномерно и нестабилно, силни вибрации.. Гася, паля втори път - колата пали от четвърт, вдига си оборотите до 1200, работи тихо и спокойно, без излишни шумове и вибрации.. Проблема обаче остава - при забиване на педала на газта в земята се чуди и не може да поеме, при плавно подаване на газ го няма това... Вече не знам какви магии стават по тая кола :blink: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 22 септември 2014 Сподели Публикувано 22 септември 2014 Хрумва ми - проверявал ли си си ЕКУ-то за протекли кондензатори? Много е вероятно ако не си от него да ти ги прави магариите. Щом при втори старт се държи различно...Колата си тества системите при всеки контакт, трябва да ти свети чека няколко секунди и да гасне, възможно е веднъж да дава всичко ок и си палиш, но друг път нещо да се бърка. За това си мисля за ЕКУ-то. Закачвал ли си я на диагностика? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 22 септември 2014 Автор Сподели Публикувано 22 септември 2014 Чек-а си светва и гасне нормално. Само оня ден дето ми светна и показа за датчика за дроселовата клапа... Иначе само диагностика през буксата и нищо нередно не показва... Може би наистина да са тръгнали кондензаторите и затова да прави такива номера Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.