C0ldblooded Публикувано 24 юли 2014 Сподели Публикувано 24 юли 2014 Някой да се е заигравал по темата? На мен ми се върти из главата от край време да разкарам ксенона слаган от предишния собственик на VR-a (който по моето скромно мнение не можеше да е по-смотан) и да сложа LED-ове. Проблема до скоро беше че се продаваха само пълни бози без охлаждане дето ставаха само за украса. Днес обаче ми попадна ей това: http://www.gtrlighting.com/led-headlight-h7-conversion-kit-2-200-lumen-bulbs/ ..та се чудя дали тия 2200 лумена са достатъчно и дали тия "крушки" биха влязли във фаровете на Galant-a както трябва. На прима виста е очеизвадно че гумените капачки няма как да се сложат при това положение освен може би ако не се срежат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traychev Публикувано 24 юли 2014 Сподели Публикувано 24 юли 2014 Според мен не си заслужава ....по-добре се хвани и вгради едни лупи във фара и си свиркай ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 24 юли 2014 Сподели Публикувано 24 юли 2014 Преди време и аз мислех вариант с LED, но като се разрових из нета, отзивите не бяха хубави. Казваха, че не осветяват хубаво напред.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 28 юли 2014 Сподели Публикувано 28 юли 2014 Има и още един минус леда , както и ксенона . Голяма трагедия е зимата при силен снеговалеж или да карат пред теб. Стъклата стават целите в сняг, защото няма тази топлина да топи снега. А при нормалния фар е супер за това време. С лупата обаче няма проблем ксенона. Поздрави :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C0ldblooded Публикувано 29 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 29 юли 2014 всъщност не е точно така - LED-овете греят яката, за това има тоя охлаждащ блок отзад на "крушката" ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 29 юли 2014 Сподели Публикувано 29 юли 2014 (редакция) греят ама себеси както и ксенона. Ако ги пипнеш са топли но топлят само себеси и не пропускай , че имаш и стъкло. Температурата на нормалната нажежаема жичка е в пъти по-висока. При единия тип фар охлаждаш самото тяло а при другия има охлаждане от отдавне на топлината енергия чрез фара и околната среда. Трита типа фар са различни ,както и охлаждането. Ако диода е залепен непосредствено за пластмасата става. Но когато е залепен за стъкло не се получава същия ефект тъй като стъклото охлажда значително повече. И диода не може да загрее стъклото. А тук даже е и на 10 см от него. Поздрави :icon_bye: Редактирано 29 юли 2014 от МИХТИ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.