MitakaRuse Публикувано 29 Май 2014 Сподели Публикувано 29 Май 2014 Здравейте! Имам следния проблем. Предишният собственик явно се е сблъскал с изгоряла бобина и сега на колата имам монтирана външна бобина, по същия начин, с изведени 2 кабелчета, само че самата бобина е монтирана на челото до идентификационната табела. На бензин нямам грижи, но си сложих метан и не съм доволен! Всеки знае, че газифицирането е много чувствително откъм токове, при моята е същото - придръпване при набиране на скорост, детонации, повишен разход на гориво, но най-трагично е при дъждовно и влажно време - направо забива, дави се и гасне! Поръчал съм си нови кабели, но с това ми се струва, че няма да се оправи, защото преди месец сменях дистрибуторна капачка, а на старата, там, където влиза този кабел от бобината, имаше 1 см дупка! Ако продължавам да карам така, и новата капачка ще се издъни, там връзката не е добра, а искрата е силна и не търпи подобни хлабави връзки! Точно тук мисля, че ми е проблема!В момента обмислям възстановяване на делкото в оригиналния му вид. За ново делко няма да говорим, там сумата е сериозна. Втора употреба - намират се по обяви за коли на части, цените варират между 100 и 200лв и не се знае какъв боклук ще излезе и колко ще кара. Намирането на нова бобина също е трудно - цената е между 40 и 80 лв, но ги няма! Засега съм прежалил едни 25$ и съм поръчал ТОВА. Как мислите, ще се получи ли? Мен лично ме притеснява монтажа на новата бобина и възстановяването на окабеляването - тези две кабелчета къде отиват, прекъсвано ли е нещо в буксата към делкото? Ако имате опит в това, моля, споделете мнението си, колеги! Автомобилът е Space Star 1.3, 16V 1999, VIN: XMCLNDG1AXF048924 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.