NIK5 Публикувано 1 Май 2007 Сподели Публикувано 1 Май 2007 Имам Lancer 1.5GLXI-89год.,но от известно време не работи на бензин, а само на ГАЗ.Може ли някоида ми каже как се получава налягането върху дюзите при инжекционите?Ще съм му много благодарен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apasch Публикувано 14 юни 2007 Сподели Публикувано 14 юни 2007 провери бензиновата помпа дали нагнетява в тръбата на спринцовките :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 15 юни 2007 Сподели Публикувано 15 юни 2007 :mitsu-smiley: А по принцип колко често се случва да го покараш на бензин, а не само на газ? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 юни 2007 Сподели Публикувано 15 юни 2007 Щом работи на газ, значи проблема е в горивоподавателната система, в това число -бенз. помпа,гор. филтър, бензинопроводи, регулатор на налягането при инж. рейка, рейката или дюзите...............възможно е да не идва ток да самите дюзи...........при твоя случай дюзите(инжекторите ) се захранват от общ + който е 12 волта и 4 маси отделни,които се комутират от централата( ЕКУ-то).Общия + 12Волта идва от контактния ключ през предпазител, който може да е дал фира.................моя съвет е :1. Разкачи маркуча от рейката, маркуча завършва с накрайник......там има две винчета номер 10 и леко го издърпай като пазиш да не прецакаш оринга вътре в него........след това някой трябва да подаде на контакт ,като преди това си го оставил на положение банзин...........ако при подаден контакт почне да хвърля много бензин от края на маркуча,( худаво е да сложиш някакъв съд да го събереш ,за да не оливаш мотора в бензин, по безопасно е) значи до него всичко е изправно и си работи 2. тогава търсиш причината някъде другаде ,най вероятно не ти работят инжекторите, за тази цел разкачаш куплунгите и:.............. на всеки куплунг има по два кабела, едните са еднакви по цвят и шарка............точно тези са +12волта и са общи...................когато подадеш на контакт ключа, там трябва да се появи 12 волта м/у всеки един от тях и маса( но не на другия пин на куплунга,а някъде на корпус) ако не даде 12 волта , значи имаш проблем със захранването на инжекторите.......3. Ако нямаш +12 волта, то трябва да се търси причината за липсата му, обикновенно търсиш предпазителя да не е изгорял ,ако е здрав ,продължаваш нататък....... над рейката има пластмасов шлаух, по който минават кабелите за дюзите, този шлаух се разглабя, някъде там е общата точка на +12 волта, т.е. от един кабел ,стават 4.......виж там нещо да не е прекъснал.......4. В случай че няма налягане на бензин,или въобще не се появи бензин , тогава търсиш предпазителя на помпата, ако е здрав ,то тогавеа продължаваш нататък...........за да стигнеш до помпата ,трябва да свалиш задната седалка и отдолу има капак с 2 или 3 винта, развиваш го него , и под него ще наамериш още един капак............сваляш и него но внимателноп, защото на него е цялата платформа която държи помпата, сондата, поплавъка и дадчика за лампата.......преди това естествено заммерваш дали идва напрежение до куплунга на помпата, ще го познаеш по това че е по масивен и има по дебели жици и са само две на куплпунга..........ако и там няма напрежение ,то тогава има два варианта............1. или се е прекъснал кабела от ттаблото до куплунга отзад,, или е клеасал............това ще се разбере като го видиш дали има ръжда по него..............освен това можеш да определиш кой от двата е прекъснат, дали + или масата.........при + 12 волта се поставя мултицета на Волтаж постоянен ,а другата сонда се дава на маса някъде, при подаване на контакт ,трябва да се появи 12 волта..............2. при замерване на масата, поставяш мултицета на верига ,даваш едната сонда на някой от двата пина на куплунга а другата сонда на корпус някъде, като контактния ключ трябва да е в положение OFF или изваден ....................ако се разпищи мултицета, значи това е масата и тя е изправна........Възможно е да има прекъсване на веригата, която са ти правили газаджиите , на помпата или на инжекторите, зависи какво решение са взели когато са монтирали АГУ-то и кое да прекъснат .........дюзите или помпата чрез някакво реле, провери и това....Има и други неща ,които може да са преичина, ноооо..............ще стане мн дълго а пък аз нямам време да пиша много много.......... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIK5 Публикувано 27 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 27 юни 2007 Благодаря на DJ Tumbi и на останалите колеги, които се отзоваха на помощ.При малко по вече свободно време ще използвам съветите и ще пиша за резултатите. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.