Премини към съдържание

Киселинна баня за блок на двигател


Препоръчано мнение

Пичове, имам задача да обновя изцяло цилиндров блок. Ще се шлайфа и челосва, това отлично знам къде и как. Някой да знае къде да му направя киселинна баня, за да изчистя отлаганията?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, имам задача да обновя изцяло цилиндров блок. Ще се шлайфа и челосва, това отлично знам къде и как. Някой да знае къде да му направя киселинна баня, за да изчистя отлаганията?

 

В един сервиз в Пловдив занесоха блока на пясъкоструй. Отлаганията,които са преобладаващо мазнотии, примесени с прах,могат да се премахнат с основа ,не с киселина.Ежедневно почиствам стоманени елементи,затова споделям опит.Ако не се обезмасли,киселината не може да стигне до метала.След третиране с киселина,остатъчният процес трябва да се неутрализира,защото,макар и незабелижим,той продължава-ръждясва си.Най-евтиния метод ,който аз използвам, е сваряванване .В твоя случай пароструйка.Всеки галваничен цех(там,дето поцинковат) има вана за обезмасляване итакава с киселина-това е технологията за подготвяне на детайлите,така,че това е мястото.Само трябва да ги убедиш,защото е трудоемко и скъпо.Азти предлагам вариант-след като е свален,двигателят се третира(на подходящо място)обилно с Меглио-обезмаслител,предполагам до 4бр.с НАКРАЙНИК ЗА ПЯНА! ще свършат обезмасляването.Пароструйката ще свърши останалотоhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif.Е,ако е задължително и вътрешните канали-цех за поцинковане.В Пловдив знам,ако се озориш,давай го тук!И горещо поцинковане можем да му направимhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif.Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В един сервиз в Пловдив занесоха блока на пясъкоструй. Отлаганията,които са преобладаващо мазнотии, примесени с прах,могат да се премахнат с основа ,не с киселина.Ежедневно почиствам стоманени елементи,затова споделям опит.Ако не се обезмасли,киселината не може да стигне до метала.След третиране с киселина,остатъчният процес трябва да се неутрализира,защото,макар и незабелижим,той продължава-ръждясва си.Най-евтиния метод ,който аз използвам, е сваряванване .В твоя случай пароструйка.Всеки галваничен цех(там,дето поцинковат) има вана за обезмасляване итакава с киселина-това е технологията за подготвяне на детайлите,така,че това е мястото.Само трябва да ги убедиш,защото е трудоемко и скъпо.Азти предлагам вариант-след като е свален,двигателят се третира(на подходящо място)обилно с Меглио-обезмаслител,предполагам до 4бр.с НАКРАЙНИК ЗА ПЯНА! ще свършат обезмасляването.Пароструйката ще свърши останалотоhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif.Е,ако е задължително и вътрешните канали-цех за поцинковане.В Пловдив знам,ако се озориш,давай го тук!И горещо поцинковане можем да му направимhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif.Успех!

Златен си, благодаря.

Основният ми въпрос е добро почистване на маслени и водни магистрали, отвътре, да. Едните с маслени, другите с отлагания на котлен камък.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Котлените отлагания само със солна киселина.

После здрава промивка със сода бикарбонат.

И задължително ползвай химическа маска....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...