SLX Публикувано 29 април 2014 Сподели Публикувано 29 април 2014 Пичове, имам задача да обновя изцяло цилиндров блок. Ще се шлайфа и челосва, това отлично знам къде и как. Някой да знае къде да му направя киселинна баня, за да изчистя отлаганията? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Топалигов Публикувано 30 април 2014 Сподели Публикувано 30 април 2014 Пичове, имам задача да обновя изцяло цилиндров блок. Ще се шлайфа и челосва, това отлично знам къде и как. Някой да знае къде да му направя киселинна баня, за да изчистя отлаганията? В един сервиз в Пловдив занесоха блока на пясъкоструй. Отлаганията,които са преобладаващо мазнотии, примесени с прах,могат да се премахнат с основа ,не с киселина.Ежедневно почиствам стоманени елементи,затова споделям опит.Ако не се обезмасли,киселината не може да стигне до метала.След третиране с киселина,остатъчният процес трябва да се неутрализира,защото,макар и незабелижим,той продължава-ръждясва си.Най-евтиния метод ,който аз използвам, е сваряванване .В твоя случай пароструйка.Всеки галваничен цех(там,дето поцинковат) има вана за обезмасляване итакава с киселина-това е технологията за подготвяне на детайлите,така,че това е мястото.Само трябва да ги убедиш,защото е трудоемко и скъпо.Азти предлагам вариант-след като е свален,двигателят се третира(на подходящо място)обилно с Меглио-обезмаслител,предполагам до 4бр.с НАКРАЙНИК ЗА ПЯНА! ще свършат обезмасляването.Пароструйката ще свърши останалотоhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif.Е,ако е задължително и вътрешните канали-цех за поцинковане.В Пловдив знам,ако се озориш,давай го тук!И горещо поцинковане можем да му направимhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif.Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 30 април 2014 Автор Сподели Публикувано 30 април 2014 В един сервиз в Пловдив занесоха блока на пясъкоструй. Отлаганията,които са преобладаващо мазнотии, примесени с прах,могат да се премахнат с основа ,не с киселина.Ежедневно почиствам стоманени елементи,затова споделям опит.Ако не се обезмасли,киселината не може да стигне до метала.След третиране с киселина,остатъчният процес трябва да се неутрализира,защото,макар и незабелижим,той продължава-ръждясва си.Най-евтиния метод ,който аз използвам, е сваряванване .В твоя случай пароструйка.Всеки галваничен цех(там,дето поцинковат) има вана за обезмасляване итакава с киселина-това е технологията за подготвяне на детайлите,така,че това е мястото.Само трябва да ги убедиш,защото е трудоемко и скъпо.Азти предлагам вариант-след като е свален,двигателят се третира(на подходящо място)обилно с Меглио-обезмаслител,предполагам до 4бр.с НАКРАЙНИК ЗА ПЯНА! ще свършат обезмасляването.Пароструйката ще свърши останалотоhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif.Е,ако е задължително и вътрешните канали-цех за поцинковане.В Пловдив знам,ако се озориш,давай го тук!И горещо поцинковане можем да му направимhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif.Успех!Златен си, благодаря.Основният ми въпрос е добро почистване на маслени и водни магистрали, отвътре, да. Едните с маслени, другите с отлагания на котлен камък. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 30 април 2014 Сподели Публикувано 30 април 2014 Котлените отлагания само със солна киселина.После здрава промивка със сода бикарбонат.И задължително ползвай химическа маска.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mit_slx Публикувано 30 април 2014 Сподели Публикувано 30 април 2014 Ако стигнеш до содата,колкото е нужно,имаш я.... ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.