tonytos Публикувано 23 април 2014 Сподели Публикувано 23 април 2014 Здр. колеги, от една година карам L200 2.5 2001 с ръчни скорости. От известно време на колата и падна мощността и забелязах, че дими кафяв а когато спускам наклон димът става бял. Ходих на различни места и навсякъде ми казаха различни проблеми (дюзи, турбо, спукана глава). Някои имал ли е подобен случай или дайте идея от къде да започна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 април 2014 Сподели Публикувано 23 април 2014 Здр. колеги, от една година карам L200 2.5 2001 с ръчни скорости. От известно време на колата и падна мощността и забелязах, че дими кафяв а когато спускам наклон димът става бял. Ходих на различни места и навсякъде ми казаха различни проблеми (дюзи, турбо, спукана глава). Някои имал ли е подобен случай или дайте идея от къде да започна..........по вероятно да е спукана глава.......намалява ли течността в радиатора, има ли конденз на капачката на радиатора, надува ли маркучите на водната система,сутрин при първо паленен на мотора за деня, пуши ли бяло или синкаво бяло,както и дали мотора тресе и работи неравномерно....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonytos Публикувано 24 април 2014 Автор Сподели Публикувано 24 април 2014 .........по вероятно да е спукана глава.......намалява ли течността в радиатора, има ли конденз на капачката на радиатора, надува ли маркучите на водната система,сутрин при първо паленен на мотора за деня, пуши ли бяло или синкаво бяло,както и дали мотора тресе и работи неравномерно.......Няма конденз....нивото в казанчето и на маслото не се променят....иначе двигатела тресе и пуши при първо палене Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.