Skater Публикувано 19 март 2014 Сподели Публикувано 19 март 2014 Здравейте колеги,не знам дали има такава тема - ако има се извинявам - Днес сутринта си запалих Галанта,но 2 мин по-късно оборотите паднаха,при подаване на газ нищо не се чува...и колата изгасва ( имам бобина за смяна и свещи ). Моля помагайте.Благодаря предварително за вниманието и съветите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 19 март 2014 Сподели Публикувано 19 март 2014 (редакция) От много неща може да е. Развий една свещ, закачи я на лулата и я допри към метална част от двигателя. Помощник да завърти стартера (на неутрална да не те прегази), а и ти виж дали хвърля искра. Ако си с повече от 1 бобина, пробваш така и на другите свещи. Междувременно ще видиш дали свещите са мокри (в бензин) или са сухи.Ако са сухи, вероятен проблем с подаването на гориво - бензинова помпа, релето на бензиновата помпа, липса на гориво в резервоара, запушен яко горивен филтър, неизправен регулатор за налягането в бензиновата рейка...Ако са мокри, може датчик да е отказал или кабел към него да няма хубав контакт. Това може да е датчика на коляновия вал, на разпределителния вал или някой от над 10-те, които участват в работата на този двигател По принцип в такъв случай се гледа има ли гориво и дали свещите хвърлят искра. Това виж. Редактирано 19 март 2014 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Skater Публикувано 19 март 2014 Автор Сподели Публикувано 19 март 2014 Благодаря за съдействието колатта запали и работи на три цилиндъра..едната бобина има нагар и ще сменя свещите и бобинатта Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 20 март 2014 Сподели Публикувано 20 март 2014 Всички проби за искра към свещите и работа на по-малко от 4 цилиндъра трябва да се провеждат за възможно най-кратко време, защото в колектора попада незапалил се бензин, който стига до каталитичното у-ство и го унищожава.Ако беше написал че е изгаснала и запалила след това на 3 три цилиндъра, нямаше да има нужда да пиша да проверявате помпата, релето и регулатора. Тоест най-вероятно причината е в липсваща искра на един от цилиндрите и само трябваше да се разбере кой точно.Като приключиш, кажи дали работи нормално. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.