калинчо Публикувано 11 март 2014 Сподели Публикувано 11 март 2014 (редакция) Здравейте. Предполагам че се обръщам към правилния форум за помощ.Купих си Мицубиши Шогун 3,5 v6 Покарах го няколко дни и се появи проблема.1 не включва задна2 когато е на N потегля напред3 не превключват предавките4 тече масло между двигателя и скороститеПосъветвайте ме какви може да са повредите и какво може да се направи? Редактирано 12 март 2014 от Светльо Ангелов Пиши грамотно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 март 2014 Сподели Публикувано 11 март 2014 ..........ще започна отзад напред.....теча какъв е, какво е маслото, червено или черно/кафяво?Прдполагам че е червено, ако е така, то това значи че джипа е трошил торк и се е счупила опашката му, а тя влиза в кутията и м/у тях има семеринг.....след като са я свалили, вероятно не са балансирали торка и той в момента играе като работи мотора, или пък опашката на торка е повредена и има улеи и семеринга не уплътнява добре......Всичко останало е производно на този проблем и или не са сглобили кутията както трябва ,или не са я вързали както трябва....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
калинчо Публикувано 12 март 2014 Автор Сподели Публикувано 12 март 2014 (редакция) Маслото е черно и мирише на изгоряло. Редактирано 12 март 2014 от Светльо Ангелов Пиши грамотно! Следва предупреждение! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 март 2014 Сподели Публикувано 12 март 2014 Маслото е черно и мирише на изгоряло.......сменете си маслото с такова, по спецификации, Диа Куин СП3 ....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
калинчо Публикувано 12 март 2014 Автор Сподели Публикувано 12 март 2014 Това е лесно,но какво да правим с теча Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 март 2014 Сподели Публикувано 13 март 2014 Това е лесно,но какво да правим с теча..........ми сваляте кутията и сменяте семерингите и на кутията , и на мотора...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
калинчо Публикувано 13 март 2014 Автор Сподели Публикувано 13 март 2014 Здравейте.Днес свалихме скоростите.Открихме че е запушен маркуча към масления радиатор.Може ли проблема да е от прегряване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 13 март 2014 Сподели Публикувано 13 март 2014 (редакция) А щом и мирише на изгоряло гаранция са заминали и съединителите вътре... Това че не включва задна и потегля на N проблема най-вероятно е от ключа.. А за другите работи ще е най-добре да се отвари кутията и да се види... Редактирано 13 март 2014 от turbotobg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.