lubomir92 Публикувано 5 февруари 2014 Сподели Публикувано 5 февруари 2014 Имам следния проблем, парното го няма никакво само от едната страна духа леко топло,а от шофьорската няма никакво.Смених термостата, но проблема не изчезна.Също и стрелката на термометъра за охладителната течност на арматурното табло не стига до средата само до половината на средата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Владимир Гетов Публикувано 5 февруари 2014 Сподели Публикувано 5 февруари 2014 Имам следния проблем, парното го няма никакво само от едната страна духа леко топло,а от шофьорската няма никакво.Смених термостата, но проблема не изчезна.Също и стрелката на термометъра за охладителната течност на арматурното табло не стига до средата само до половината на средата.Сега кажи,че пуши бяло отзад изчакай я да загрее колкото загрява и дай хубаво газ и виж дали мята вода през аспуха.След това си вдигни пръчката на маслото.Те дано да не съм бил прав. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir92 Публикувано 5 февруари 2014 Автор Сподели Публикувано 5 февруари 2014 Маслото не е пресечено. Не меша антифриз и масло. Сменен е радиатор и термостат. Не разбирам какво искаш да кажеш с това като вдигна пръчката на маслото? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black Devil Публикувано 6 февруари 2014 Сподели Публикувано 6 февруари 2014 (редакция) Да нямаш останал въздух в системата?Все пак събира около 7 литра...Наливай през капачката,при термостата,докато прелее на работещ,студен двигател.След това долей в разширителния съд до радиатора :good: П.С Не обърнах внимание,че става въпрос за 3G,но принципът трябва да е същият. Редактирано 6 февруари 2014 от Black Devil Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.